הנצפים ביותר

איך עושים הובלות פסנתרים והובלות גדולות בלי לפספס

איך עושים הובלות פסנתרים והובלות גדולות בלי לפספס?

הובלות גדולות הן משמעותיות, מבחינה לוגיסטית כרוכה בהם אפשרות לא קטנה לכאב ראש גדול, החשיבות של החפצים המועברים גדולה ביותר, לעיתים הכרחית, לעיתים לא מדובר רק בהון שהושקע בחפצים המובלים, לעיתים מדובר בהרבה מעולמו התרבותי והרגשי של אדם כמו כשעושים הובלות פסנתרים לדוגמא, לעיתים מדובר בהון של שעות כוח אדם של שנים-  כמו כשעושים הובלות משרד, לכן יש חשיבות מכרעת לבחור בדיוק את סוג השירות שמבטיח לכם מראש את יכולתו לבצע הובלות גדולות, ולשם כך יש מספר טיפים למציאת הפתרון המתאים לכם.

סוגי הובלות שונים

תמיד כדאי לבקש פגישה מקדימה עם נציג מטעם החברה המובילה, הפגישה המקדימה צריכה להערך במקום ממנו מתכננים לפנות את הציוד, יש לערוך תוכנית מדוייקת וקפדנית של אופני ההגעה לשטח, דרכי הגישה לאיזור הפינוי ולאיזור ההגעה החדש, אופני הפינוי- האם דרוש מנוף?- לעיתים במהלך הובלות פסנתרים יש צורך בהובלה במנוף מקומה גבוהה ולקומה גבוהה. האם אריזה מיוחדת? – עבור הובלות הייטק דרושות לפעמים אריזות מיוחדות כדי לשמור על ציוד רגיש במיוחד כמו חלקי קירור למערכת המחשב וכו”. תתרשמו מהנציג ושאלו את עצמכם האם אתם בוטחים בו. האם הוא מכיר פסנתרים בגדלים השונים שלהם, האם חברתו כבר הובילה פסנתר או ביצעה הובלות הייטק?- לפי הצורך הפרטי שלכם בהובלה. בקשו שמות לקוחות שיכולים להמליץ, בררו בעצמכם אודות החברה ברשת.

לכול הובלה הדרישות שלה

סוגי הובלות גדולים דורשים נסיון ותפעול כלים שונה, הובלת מחשבים דורשת ביצוע עדין ואריזה קפדנית בשל רגישות המחשבים, אם מדובר בהליך הובלות מחשבים כחלק ממסגרת הובלות משרד אז יש צורך ביצירת שיטה המפרטת את סדר האריזה וסדר הפריקה הובלות בתל אביב דורשות התמצאות בכבישים הצרים של העיר. פסנתר דורש ידיעה וודאית כיצד יכנס ואם יתאימו מידותיו לרכב ההובלה וכו”. חשוב מאד לוודא מהו סוג הביטוחים של חברת ההובלה לציוד שלכם, מחברה המתמחה גם בפינוי פסנתרים בקשו את הביטוח שבו היא מבוטחת, קיראו את כול פרטיו, אל תבחרו בחברה שביטוח שלה לציוד שלכם אינו משביע רצונכם.