הנצפים ביותר

איך משיגים רישיון משיט 30 בקלות?

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי יודעים מהו רישיון משיט 30 ומעוניינים לקבל אחד. קורס סקיפרים במועדון שייט בעל מוניטין הוא המקום לקבל רישיון משיט 30 וגם ליהנות מכל רגע. חשוב להדגיש כי קורס סקיפרים הוא לא עוד קורס בו אתם יושבים בכיתה סגורה מול מרצה משעמם, קורס סקיפרים הוא חוויה מהנה של לימוד וים. הקורס מומלץ גם בעבור אלו אשר אינם מתכננים לעסוק בתחום בעתיד.

הפלגות מתחילות כתחביב ומהר מאוד הן הופכות לחלק בלתי נפרד מהחיים, המרחבים של הים ממכרים ומהר מאוד תמצאו את עצמכם מתכננים עוד הפלגה ושואפים להפליג בעצמכם כאשר אתם אלו שאוחזים בהגה של היאכטה כסקיפרים. רישיון משיט 30 יאפשר לכם להגשים את החלום. בכדי לקבל את הרישיון עליכם לעמוד במבחן, ההכנה למבחן מתבצעת באמצעות קורס סקיפרים.

מהו רישיון משיט 30?

הרישיון ניתן מטעם משרד התחבורה, מדובר ברישיון בינלאומי להשטה של כלי שייט באורך של כ-24 מטר. רישיון משיט 30 מאפשר שייט במרחק של עד 12 מייל מהחוף, בכדי להגיע למרחקים גדולים יותר יש צורך ברישיון משיט 60 לשייט בים הפתוח. שימו לב, רישיון משיט 60 ניתן לקבל רק לאחר וותק של שנה לפחות עם רישיון משיט 30.

הדרישות של משרד התחבורה לקבלת הרישיון הן : עמידה ב-4 מבחנים תיאורטיים ועוד מבחן מעשי, השלמת קורס עזרה ראשונה, הצגת אישור רפואי על בריאות תקינה כולל בדיקת שמיעה ובדיקת ראייה.

איך מתכוננים לבחינות?

קורס סקיפרים כולל את כל התכנים התאורטיים הדרושים וגם את התרגול המעשי בים. הלימודים מתקיימים בחלקם בכיתה ובחלקם בים. המשתתפים בקורס מקבלים הכשרה תיאורטית יסודית, הכשרה מעשית, הכשרה מכאנית, הכשרת ניווט. עם סיום הקורס הם מוכנים לקראת הבחינות ומצליחים לעבור אותן בקלות.