הנצפים ביותר

איך למצוא עגלות אשפה טובות ביותר

לגעת במכולות אשפה חינם

הסוג החדשני ביותר של פחי זבל עד כה הוא של מגע-פחות. אשפה זו יכולה היא אידיאלית עבור אנשים שלא רוצים לגעת במכסה של הפח. אם הידיים שלך מלאות, אבל צריך לזרוק חבורה של פסולת בפח האשפה, זה הדבר הוא שימושי מאוד. פחי אשפה ללא מגע לרוב מצוידים בטכנולוגיה העדכנית ביותר עם החיישן המאפשר לכיסוי להיפתח כאשר הוא מתחיל לחוש בידיים על מיכל האשפה. המכסה נסגר באופן אוטומטי לאחר כ 3 שניות כאשר הידיים שלך מתרחקים ממנו. פחי אשפה ללא מגע חופשיים באים בגדלים שונים שיכולים לשמור עד 30 ליטרים של שקית אשפה. לבסוף, פחי אשפה אלה יכולים להיות מחוברים ולהיות פונקציונליים באמצעות סוללות.

פדאל מכולות אשפה

צירי הפסנתר האלה כבר שולבו לפחי אשפה בימינו, ובכך יש לנו עכשיו פחי אשפה עם דוושה. כל מה שאתה צריך לעשות זה לדרוך על הדוושה והמכסים ההדוקים ייוסרו. דוושת פחי אשפה התפתחו גם בגלל זה שכבר יש לנו סוגים שונים כמו פח המחזור עם שני תאים ופחי אשפה מנירוסטה. פח עם שני תאים הוא מאוד שימושי במיון הזבל שלך. עכשיו אתה לא צריך להיות עם פח אשפה נפרד או שניים או יותר כדי להפריד את הפסולת שלך כראוי. במקביל, יש עגלות אשפה עם דוושת נירוסטהעם עיצוב נגד דליפות ויעילות בשליטה על ריח. יש גם כמה דגמים של פלדת אל-חלד בפחי אשפה שיש להם בסיס טבעת שאינה נאכלת כדי להגן על הרצפה.

משוך את מכולות אשפה

יש עכשיו דרך מסוגננת כדי לשמור על הזבל שלך. תודות  למכולות אשפה עם הרמה, עכשיו אתה יכול לצרף את הפחים בתוך הארונות. ברגע שאתה פותח את הארון, פח האשפה יחליק החוצה, ויהיה מוכן לאיסוף האשפה שלך. משוך את פחי האשפה כולל שקופיות הר ורכיבי מתכת אחרים כדי שתוכל להתקין אותם כראוי בתוך הארון. יש גם את הגרסה הנשלפת הניתנת להתקנה על דלת הארון. פחי אשפה אלה הם מאוד שימושיים במיוחד אם יש לך כלבים וחתולים שקופצים על פחי האשפה באופן סדיר.

פחי אשפה עם כדי חול

יכול להיות יותר חדשני ממכולת אשפה שיכולה להקטין או לנטרל את ריח האשפה? אנשים שרגישים לריח ישמחו לגלות שיש פחי אשפה עם כדי חול. החול עוזר לשלוט על הריח מהאשפה בתוך הפח. בתוך הפחים יש מחבתות חול נשלפות שאפשר להישמר בקלות.
הסוגים השונים של פחי אשפה נעשים לאנשים עם צרכים מגוונים. עם אפשרויות רבות זמינות, עכשיו אתה יכול לשמור על האשפה כראוי ולשמור על סביבה נקייה.