הנצפים ביותר

איך לחסוך כסף עם חתונה קטנה

השאיפה לצמצם בעלויות ולחסוך כסף אינה מעידה עליכם כקמצנים, ישנו הבדל משמעותי בין צרכנות נבונה לבין קמצנות. בעזרת ניהול תקציב, קבלת החלטות שקולות והשוואת מחירים תצליחו להפיק חתונת חלומות קטנה ומלאה באהבה, האהבה שלכם. אפשר וגם כדאי להפיק חתונה קטנה ולהתחיל את החיים המשותפים שלכם ברגל ימין ללא חובות ותשלומים. את האירוע תסיימו עם רווח שיאפשר לכם לצאת לחופשת ירח דבש מהנה או לרכוש ריהוט לדירה החדשה.

 

מנות טעימות ולא יקרות

 

מחיר המנה משמעותי למחיר האירוע כולו, גם חתונה קטנה תהפוך יקרה כאשר תבחרו אוכל גורמה יקר עם מחיר גבוה לכל מנה. חשוב לציין כי מנות לא יקרות הן מנות איכותיות לכל דבר וטעימות להפליא. החלפת חומרי גלם יקרים מאוד בחומרי גלם קצת פחות יקרים אינה מעידה על פגיעה באיכות או על טעמים פחות טובים. תסמכו על השפים שלנו, הם יודעים מה הם עושים.

 

צלם אירועים זול

 

אין ספק כי התמונות מהאירוע הן המזכרת שלכם לכל החיים ולא תרצו לוותר עליהן או להקל ראש בבחירת צלם. בכל חתונה קטנה יש קסם מיוחד, תרצו למצוא את הצלם שיוכל ללכוד את הקסם הזה בעבורכם. בכדי למצוא צלם אירועים טוב וזול כל שעליכם לעשות הוא לחפש צלם מתחיל וזול, בכדי לצבור ניסיון גם הצלמים הטובים ביותר יסכימו לעבוד בזול.

 

שמלת כלה במחיר שפוי

 

כמו כל גבר שפוי אחר לא תמהר לומר לכלתך השקולה והרגועה לעתיד שכדאי לחסוך בעיצוב שמלת כלה או לבחור שמלה זולה. גם אם בחרתם להפיק חתונה קטנה ההשקעה בשמלת הכלה תהיה זהה לחתונות גדולות. הבשורה הטובה היא שאפשר היום למצוא שמלות כמה יפות ומעוצבות גם במחירים שפויים, אפשרות נוספת לצמצום בעלויות תהיה השכרה של שמלת כלה על פני רכישת חדשה.