הנצפים ביותר

איך להפוך כל עגלה נוחה יותר לך ולתינוק

 סיור מהיר בחנויות התינוקות יגלה מבחר גדול מאוד של עגלות תינוק בטווחי מחירים משתנים, ניתן למצוא עגלות טובות בכמה מאות שקלים, עגלות ב-2,000 שקלים וגם עגלות במחירים גבוהים של 4,500 שקלים ואף הרבה יותר. נשאלת השאלה איזו עגלה תהיה הנוחה ביותר? האם העגלה היקרה ביותר היא גם העגלה הכי נוחה או הכי טובה? לפעמים המחיר הוא לא הפרמטר הנכון לבחינת נוחות העגלה וההתאמה שלה לצרכים ולציפיות שלכם.

את העגלה המתאימה לכם ביותר תבחרו על פי המלצות ולאחר סיור בחנות ובחינה מקרוב של הדגמים בהם אתם מעוניינים. בעזרת הטיפים הבאים תצליחו להפוך כל עגלה חדשה או עגלה ישנה שיש ברשותכם לנוחה יותר.

תא אחסון גדול ונגיש

השימוש בכל עגלת תינוק יהפוך הרבה יותר קל כאשר ישנו סל אחסון גדול מתחת למושב. סל האחסון יוכל לשמש לשימושים רבים החל מנשיאת הקניות ועד לאחסון של תיק התינוק. כאשר בוחרים עגלה חשוב יהיה לוודא כי יש לך גישה נוחה אל סל האחסון התחתון.

מתלה לשקיות הקניות

אין ספק כי מדובר בתוספת מאוד שימושית בעבור כל שימוש בעגלה. בעזרת מתלה השקיות והתיקים את פטורה מנשיאת קניות. קשה יהיה להתרגל בעתיד לקניות ללא אותו וו עזר כה שימושי ויעיל.

מתקן לכוס/בקבוק

הקיץ הישראלי מביא עמו מזג אוויר חם, יהיה זה הרבה יותר קל להקפיד על שתייה מרובה בעבור ההורים ובעבור התינוק כאשר בקבוק המים נגיש לפניכם.

ריפודית לעגלה לתינוק

התוספת שהופכת כל עגלה נוחה יותר בעבור התינוק וגם בעבור ההורים. עם ריפודית לעגלה ניתן יהיה לכבס בהתאם לצורך את המשטח עליו יושב או שוכב הילד. עם ריפודית לעגלה התינוק נרדם בעגלה מהר יותר ובצורה נוחה יותר, כל הורה יסכים כי כשהתינוק ישן הטיול בחוץ הופך הרבה יותר שקט ומהנה.