הנצפים ביותר

איך להיכנס לעולם שוק ההון באמצעות אופציות בינאריות

אחת הדרכים השלות ביותר להתחיל ולסחור בשוק ההון, היא השקעה בנכסים מסוג אופציות בינאריות. השקעה פיננסית מסוג זה היא לא תדרוש מכם הבנה מעמיקה בשוק ההון ובמניות, ותתן לכם את האפשרות להתנסות בכניסה לעולם הפיננסים בדרך פשוטה יחסית.

אך מה הן בעצם אופציות בינאריות?

אופציות בינאריות, או כפי שהן עוד מוכרות בעולם העסקי- אופציות דיגיטליות, הן בעצם אופציות המייצגות נכסים מסוגים שונים הנסחרים בבורסות השונות, ולהן תקופת פקיעה מוגדרת. את ההשקעה באופציות בינארית ניתן לעשות מכל מקום בעולם דרך רשת האינטרנט, כאשר בעת ההשקעה באופציה, כל שעליכם לעשות, הוא לשער האם בעת פקיעת האופציה השווי שלה יעלה על שוויה בעת רכישתה, או שמא שוויה יהיה נמוך יותר מהשווי שלה בעת קנייתה.

במידה ואתם מאמינים כי שוויה ירד במהלך התקופה, עליכם להשקיעה באופציית פוט, ואם אתם מאמינים כי השווי של האופציה יהיה גבוה יותר בעת פקיעתה, כי אז עליכם להשקיע באופציית קול.

מאחר וההשקעה באופציות בינאריות הינה כל כך פשוטה ונגישה, ומאחר ואינה דורשת ידע מוקדם כל הנוגע לשוק ההון, רבים הם האנשים הנוטים להשקיע בסוג זה של נכסים פיננסים. כמו כן, על מנת להתחיל ולסחור באופציות בינאריות, אין צורך בשום ניסיון קודם.

אחת הסיבות למשיכה הזו של אנשים, היא התשואה הגבוהה המובטחת למי שמשקיע בתבונה. ההשקעה באופציות בינאריות נושאת בחובה תשואה הגבוהה בהרבה מהתשואה הממוצעת בשוק ההון, כאשר אתם יכולים לדעת מה התשואה של האופציה שבחרתם להשקיע בה כבר בעת ההשקעה הראשונית, אך כל זאת בשל הסיכון הגבוה שבה. סיכון אשר מגביר את הריגוש והאדרנלין של אלה אשר משקיעים בהן. השקעה בסוג זה של אופציות בינאריות אינו מתאים לכל אחד, ובטח שלא למי שמחפש השקעה עם תשואה בטוחה וללא סיכון.

יתרון נוסף בהשקעה באופציות בינאריות, הינו בסכום הנמוך שעליכם להשקיע על מנת להתחיל ולסחור בו. כיום, ניתן ולהתחיל לסחור באופציות בינאריות בעלות של מאות שקלים, סכום נמוך בהרבה מזה שהייתם צריכים להשקיע לו הייתם נכנסים לעולם של הסחר והמכר במניות.