הנצפים ביותר

איך להיות אנימטור

דרך תכנית עשרת הצעדים שלנו אתם תדעו את הצעדים הבסיסיים שיעזרו לכם בעתיד לעבוד במקצועות כמו אנימציה , הדמיות ממוחשבות, באנימציה לא משנה אם זו אנימציה דו ממדית או אנימציה תלת ממדית, אנימציית סרטים, אנימציה מקצועית. בתכנית בית הספר לאנימציה הרגילה שלי לקחתי 10 עקרונות ראשיים וחילקתי אותם ל10 שיעורים מקצועיים, אחרי שיש לנו עשרה שיעורים אל תמהרו אף פעם כי תהליך כמו למידת אנימציה לוקח זמן וסבלנות, אתם לא יכולים להתחיל לעבור לקורס הבא בלי שהתמקצעתם בקורס הראשון. בכל מקרה אני אתן לכם את הקווים המנחים של ההרצאה, ומשימותיה, אתם צריכים לראות את תהליך הלמידה קל יותר ומקיף.

קורס 1

לימוד טכניקות של אנימציה

כל אנימציה אפשר לחלק לשלבים, בכללי שלבים אלו הם שלבי מפתח, עצירה של פוזיציות חולפות, ובתוך פוזיציות. פוזיציות מפתח הן אפקטיביות כמרכז סרט הפעולה שלנו. שתי הפוזיציות העיקריות למשל בהליכה, פוזיציה אחת עם הרגל הימנית קדימה ופוזיציה והשנייה עם הרגל השמאלית קדימה. דוגמא של אנימציה יותר טובה היא מטוטלת של שתי משקולות, שאחת מהפוזיציות המרכזיות היא הנקודה הכי גבוהה והשנייה היא נקודת הפגיעה של השניים, בין שתי נקודות הפוזיציות ישנן כמה נקודות מעבר ב1/4 ב1/2 3/4  וכדומה אפשר לעשות את פוזיציות המעבר יותר צפופות.

שהבנו שאנו צריכים עמדות מפתח מרכזיות, אנו יכולים להסתכל על הפוזיציות מעבר שלנו, מה שקשור ישירות לציור הראשוני שלנו ואיך הוא יכול להתייחס לפוזיציות האמצע. בואו נסתכל שוב על המטוטלת ובנקודה שהיא מתנדנדת ואז נבין את תהליך יצירת פוזיציות אנימציה ראשיות ואז גם נבין את הפוזיציות המשניות. לסיכום אחרי שאנו מתנסים בזה אנו רואים בעצם שאולי יש סיכוי טוב שניצור אנימציה, התהליך המרכזי ביצירת אנימציה הוא אל יאוש.