הנצפים ביותר

איך לגרום לו להתאהב בי ועדיין להיות עם היד על העליונה

ראשית חשוב לציין כי הכותרת אינה באה לומר שאם את חושבת איך לגרום לו להתאהב בי אמורה ליצור מצב בו את נחותה או מנחיתה את עצמך רק כדי שייווצר קשר כלשהו, באופן חד משמעי התשובה היא לא ולא. לעולם אל תשפילי מבט תוך מחשבה איך לגרום לו להתאהב בי. תמיד אבל תמיד את זו שצריכה להיות עם היד על העליונה.

 

איך לגרום לו להתאהב בי למרות שאינו מעוניין

ובכן למעשה איך באמת דרך לגרום למישהו לעשות משהו שאינו רוצה, ממש כפי שאת לא היית רוצה שיכפו עליך דבר מסוים. לכן על השאלה איך לגרום לו להתאהב בי למרות שאינו מעוניין אמנם אין תשובה אבל בהחלט את יכולה ליצור מצבי מפתח שבעזרתם תוכלי ליצור עניין והתעניינות, ובכך להגדיל את הסיכוי למענה חיובי על השאלה איך לגרום לו להתאהב בי. אולם גם במקרה והצד השני נענה בשלילה אין זה אומר כי סוף העולם הגיע, מה שעליך לעשות הוא להרים ראש ולהמשיך הלאה לבחור הבא, החשוב ביותר הוא לא “להיתקע” עם אהבה בלתי מוסגת.

 

איך לגרום לו להתאהב בי, תתחילי בדברים הקטנים

ממש כמו בסיפור ישנה חלוקה ברורה לשלבים. בכל רגע ישנה התפתחות אם זו לכיוון השיא או לכיוון ההתרה, בניית הסיפור סביב והצגת המשתתפים באקספוזיציה חשובה לאין שיעור על מנת שכולם יכירו את כולם, בבואך להבין איך לגרום לו להתאהב בי עליך ראשית לבנות את התהליך ממש כמו סיפור ספרותי, ראשית תדאגי לבלוט כדי שישימו לב אליך, לא יותר מידי כדי שלא תתפסי כהמונית, לאחר מיכן אתרי את הסובבים אותך ונסי להבחין בזה שאת מכוונת אליו. וממש כמו בסיפור תתחילי לבנות את המהלך הראשון שלך, שלחי מבטים קצרים ושאינם ניתנים לפירוש אחר מאשר “אני מעוניינת” אל תגזימי כי ממצב של איך לגרום לו להתאהב בי עלול להיות מצב כפייתי בלתי רצוי בעליל. לאחר מכן תגשי בצורה עדינה ולא בוטה והציגי את עצמך, משם הדרך קצרה מאוד לשיחת חולין, השיחה חשובה מאוד כי המרחק בין איך לגרום לו להתאהב בי לבין הוא רוצה סטוץ קצר מאוד. אולם כמו שאמרתי בהתחלה אם אין עניין או שאת מרגישה כיח דבר מה אינו כשורה, עצרי לגמרי והתחילי שוב עם מישהו אחר.