הנצפים ביותר

איך לבצע השתלת שיניים בזול

איך לבצע השתלת שיניים בזול

רופא השיניים הודיע לך כי צריך לעקור שן אחת או יותר? קחו בחשבון כי לאחר העקירה תצטרכו לבצע השתלת שיניים. אתם בוודאי תוהים היכן לניתן לבצע השתלות שיניים בזול. מאחר והשתלה כזו היא עניין יקר, שעלותו יכולה להגיע לאלפי שקלים לכל שן, הרי שכל הנחה היא משמעותית, ויכולה להתבטא בחסכון כספי ניכר. להלן כמה שיטות להשיג דילים משתלמים בהשתלות שיניים.

המלצות מחברים

אם תעשו כמה טלפונים לחברים או מכרים, תוכלו, ללא ספק, לאתר מרפאת שיניים טובה המבצעת השתלות שיניים בזול. הסיבה לכך פשוטה: רבים מאוד נאלצו לבצע השתלת שיניים, לאחר עקירה או כתחליף לשיניים תותבות. רתמו את התובנות שלהם לשירותכם: בררו עם מכרים או חברים היכן ניתן לבצע טיפול כזה במחיר זול. אל תתעצלו, ופנו גם לחברים הגרים בעיר אחרת. לעתים כדאי לבצע את ההשתלה בפריפריה, אם הדבר יניב לכם חסכון של מאות שקלים.

חיפוש ברשת

נצלו את גוגל לשירותכם גם במקרה הזה. חפשו ברשת ביטויים כמו השתלות שיניים בזול, או השתלת שיניים במבצע. עד מהרה, תוכלו לגלות בדרך זו שפע של אתרים של רופאי שיניים, מומחי השתלות, המציעים מחירים טובים מאוד עבור ההשתלה. פנו לכם שעה או שעתיים לצורך החיפוש. אין ספק, כי המאמץ שלכם יצדיק את עצמו.

תמחור נמרץ

קיבלתם כמה הצעות ממרפאות שונות? תמחרו את האחד כנגד השני, כדי לקבל דיל משתלם באמת. שום הצעה אינה סופית. תמחור נמרץ יכול להתבטא בחסכון של כמה מאות שקלים, ויותר מכך, כאשר מדובר על כמה השתלות.

קופונים ושוברים בעיתונות

חפשו במקומונים או בעיתונים היומיים מבצעים המציעים השתלת שיניים במבצע. פעמים רבות תוכלו להיתקל במודעות המציעות מחירים מאוד אטרקטיביים עבור ההשתלות. גם אם לא מצאתם מודעות כאלו במשך כמה ימים, אל תתייאשו והמשיכו לחפש. בקשו גם מקרובי משפחה לחפש עבורכם במקומוני הערים בהם הם גרים.

הנחות של קופות החולים

אם יש לכם ביטוחים משלימים של קופת החולים, כדאי לבדוק אם הם כוללים גם השתלת שיניים. פעמים רבות, תוכלו באמצעותם לבצע השתלות שיניים בזול. התייעצו עם הפקיד בקופת החולים שלכם.