הנצפים ביותר

איך לבחור תיקי גב לנשים ומתי ללבוש אותם?

תיקי גב לנשים הם מהתיקים שאנו לובשות הכי הרבה במהלך החיים שלנו. עוד מימי הגן שהיה לנו תיק של דיסני התחלנו לאהוב אותם, ללכת עם מה שהכי “הולך”, לחקות את החברות שלנו והקשר הזה הפך לחברות של אמת שמלווה אותנו כל החיים. בבית הספר היה לנו תיק גב, בטיסה הראשונה היה לנו אותו, בתיכון כבר היינו ממש צריכות לבחור אחד שיהיה אופנתי ולא פעם אכלנו על התיק סרט.

תיקי גב לנשים גם ליוו אותנו לצבא, שם התיק קיבל משמעות נוספת והיה לו גם פן ריגשי שכן הוא היה מריח כמו הבית והוא היה מחבר אותנו לבית גם שהיינו אי שם בטירונות או בשירות רחוק מהבית.
אחרי השירות לקחנו איתנו תיק גב גם לטיול בדרום אמריקה וכשחזרנו והתחלנו את החיים היה ועדיין מלווה אותנו התיק לעבודה, ללימודים, בתור אימהות וכן הלאה.
מה שתמיד מלווה אותנו מלבד התיק היא השאלה איזה תיק גב לבחור?

איזה סוגים של תיקי גב לנשים יש?

jr360 back bag

תיקי גב לנשים לא חסר אבל אלו הסוגים שהכי כדאי לשים לב אליהם הקיץ:

  1. תיק גב לנשים מעור – אלו תיקי גב שלא נמצאים איתנו יותר מדי זמן וכרגע הם שיא האופנה, בקיץ 2016 לא הייתה ילדה, נערה או בחורה שלא היה לה לפחות תיק גב אחד מעור או דמוי עור. כמובן שהדמוי עור יותר שלט בשוק ומכיוון שהאיכות של הייצור השתפרה מאוד והמחירים ירדו מאוד ראינו המון תיק גב מהממים גם אם הם היו זולים. לפעמים אפילו היה קשה להבדיל בין העור האמית לדמוי העור ועם דמוי העור גם חסנו על חייה של איזו חיה חמודה ומסכנה.

  2. תיק גב לנשים שק – קיץ שעבר הביא איתו משב רוח מרענן והחזיר אותנו הנשים אל הילדות. תיק השק שהיינו הולכים איתו לקייטנה חזר אלינו ובגדול וראינו כל מני סוגים, מניילון, דמוי עור, קש, כותנה ועוד. השנה נראה כי זה כבר מובן מאליו שיהיו כאלו תיקי גב לנשים והשאלה היחידה היא איזה סוגים חדשים של חומרים נראה על התיק הזה, האם נראה פצ’ים מיוחדים, עיצובים חדשים ותוספות, מה שבטוח יהיו הרבה תיקי שק השנה.

  3. תיק גב לנשים עם ריקמה – לא מעט מהתיקים שהרגע דיברתי עליהם הופכים לתיקים חדשים לגמרי ברגע ששמים עליהם ריקמה. השנה ראינו מלא תיקי גב עם השם שלך או של הבת שלך והדבר הזה רק הולך ותופס יותר ויתר תאוצה. דבר חמוד מאוד ומלא בסטייל.

לסיכום, תיקי גב לנשים מוצאים אונליין

אם את בדיוק מחפשת תיקי גב לנשים אז תמצאי לא מעט הצעות אונליין. לכי אחרי הלב שלך קודם כל. אם ראית דגם שמדבר אלייך והוא נמצא באתר שמתעדכן הרבה אז סביר להניח שאין לך איך לעשות טעות. תיקים לנשים כדאי לקנות מספר פעמים בשנה כדי להישאר מעודכנות ולכן שאתן בוחרות תיקי גב לנשים אל תלכו על ההכי יקר כי הוא עלול עוד להתגלות כטרנד חולף.

Â