הנצפים ביותר

איך לבחור קייטרינג לאירועים

בכל אירוע משפחתי, בין אם זה אירוע קטן או גדול, האוכל משחק תפקיד מרכזי. בטח שבחברה הישראלית שבה אוהבים להשוות אירועים “ולזכור” כל אירוע לפרטי פרטים של איך היו המלצרים ואיך היה הבשר…
למצוא חברת קייטרינג לאירועים הנכונה עבור האירוע שלכם היא לא תמיד משימה קלה. אתם צריכים למצוא חברת קייטרינג אמינה ומקצועית, שיודעת להכין אוכל טעים ושכל זה יהיה בתקציב שלכם כי אף אחד לא רוצה לסיים אירוע בהפסד כלכלי.
אז איך עושים את זה? תשאלו אנשים שכבר חגגו אירועים והזמינו קייטרינג ויצאו מהם מרוצים: קרובי משפחה, חברים לעבודה, שכנים או כל אדם אחר שאתם מכירים אלה יספקו לכם התרשמות ממקור ראשון. גם ביקורות באתר, פייסבוק או בפורום יכולים לספק לכם חוות דעת טובות אך שימו לב, כמו ברוב התחומים העסקיים, חלק מהמידע שיופיע שם יושתל על ידי חברות הקייטרינג או על ידי המקורבים להם.
בחנו לעומק את המומחיות של הקייטרינג: האם הקייטרינג מתאים גם לאירועים קטנים וגדולים או שאולי הוא קייטרינג לאירועים קטנים בלבד ? האם הם מתמחים בסוג מסוים של מזון ? מזון אסייתי לדוגמא או מזון ישראלי עממי. שאלו את בעלי הקייטרינג מה השירותים המיוחדים שהם מציעים.
בידקו האם לקייטרינג יש אישורים מהמשרדים המתאימים לנהל עסק כזה. האם יש פיקוח הולם? הקישו את שם העסק בגוגל ובצעו חקר, האם העסק הזה מסובך בתביעות או בתלונות שונות על איכות שירות?
מה הם צרכי הכשרות של האירוע ? האם הקייטרינג יכול לספק את הכשרות ? אם יש לכם אורחים רבים שאוכלים רק “כשר בד”צ” כי חלק מהאורחים יהיו דתיים חרדים? יהיה מאכזב מאוד אם תיקחו אירוע שמספק כשרות רגילה של הרבנות.
מהם תנאי התשלום? האם חברת הקייטרינג מבקשת מקדמה סבירה ואת שארית התשלום לאחר תום האירוע?
מה הם הפרטים בחוזה עליו אתם חותמים עם שירותי הקייטרינג? קיראו אותו היטב על מנת למנוע אי הבנות ואם יש לכם שאלות, כדאי מאוד שתשאלו אותם בהקדם.