הנצפים ביותר

איך לבחור חברת מגנטים לאירוע שלכם?

תחום המגנטים לאירועים הוא תחום מתפתח מאוד בתקופה האחרונה.

מאז שנכנס לשוק לפני כ4 שנים הפך להיות אחת מהאטרקציות החזקות והנדרשות ביותר בתחום האירועים.

למה בעצם?

מגנטים הם בעצם מזכרת, מזכרת מהאירוע ומתנה שניתן לתת בקלות לאורחים שלכם כאות הארכה על כך שבאו לחגוג איתכם את שמחתכם, מתנה מוחשית שהאורחים יכולים לקחת עימם מהאירוע שלכם.

דגשים חשובים

כמו בכל תחום ברגע שהדבר הופך למסחרי נפתחת דלת לחברות קטנות ואנשים פרטיים להוזיל מחירים ולמכור את המוצר באיכות ובמחיר נמוכים יותר, אך האם שווה לנו לחסוך את הכסף וללכת על חברה או אדם פחות אמינים? מה בעצם יגרום לנו לחשוד שהמוצר אותו אנו מזמיינים הוא אינו איכותי מספיק? הרי אף אחד לא ירצה להעניק לאורחים שלו מתנה באיכות נמוכה.

המלצה מלקוח

הדבר הראשון שיש לחפש אצל נותן השירות הוא המלצות, במידה וקיבלתם המלצה על אדם שהזמין ספק שירות כזה וקיבל את המוצר האיכותי אז הרווחתם! אין כמו המלצה מפי חבר שאתם יכולים לסמוך עליו, במידה ואין כזו, בקשו מחברת הצילום טלפון של אחד הלקוחות שלה, תבקשו ממנו להראות לכם את המוצר (המגנט) של אותו ספק השירות, ישר תוכלו להבחין באם מדובר במוצר איכותי או לא, שימו לב לדהייה של הצבע על גבי המגנט, לקילוף של החומר ולאיכות הצילום, שלא מדובר בצילום חשוך או דהוי.

במידה ואין לכם המלצה על חברת מגנטים לאירועים שאלו את נותן השירות בו אתם מתעניינים האם הוא נותן אחריות למגנטים שהוא מספק לכם.
נותני השירות האיכותיים והאמינים ביותר שמאמינים במוצר שהם נותנים יוכלו לתת לכם אחריות למשך זמן למגנטים שהם מספקים, ככה תוכלו להיות בראש שקט בנוגע לאיכות.

שאלו ובחנו את הציוד איתו עובדת חברת המגנטים

נכון, לא תמיד תדעו אם הציוד הוא הציוד הטוב ביותר בשוק אבל בעזרת חיפוש פשוט בגוגל אודות המדפסת, המצלמה או הפלאש של הצלם תוכלו לסבר את האוזן ולקרוא האם מדובר בציוד איכותי או בציוד פשוט שלא יוכל לספק לכם את האיכות אותה אתם רוצים.

תיזהרו ממחירים נמוכים

אז נכון שכולנו רוצים את הזול, אבל לפעמים הזול הוא היקר. 
אם המחיר נראה לכם זול מדי, עדיף לא להתעסק כי כנראה מדובר במוצר לא איכותי מספיק, בדיו למדפסת שהוא חיקוי של המקורי או בצלם שאינו מקצועי.

צילום אירועים

כיום, כל חברת צילום אירועים מחזיקה בצלמי מגנטים, נסו להתרחק מחברות אטרקציות לא מוכרות ונסו להתחבר לצלמי המגנטים שעובדים ביחד עם חברות צילום אירועים גדולות וותיקות בתחום.