הנצפים ביותר

איך לבחור בתבונה אמצעי הצללה?

ארצנו היא ארץ חמה, והשמש קופחת על ראשינו במרבית ימות השנה. לא ייפלא, על כן, כי רבים מעוניינים בפתרונות הצללה, כדי לכסות אזורים מוגדרים בבית או בבית העסק, כך שניתן יהיה לנוח מתחתם. אבל איך נוכל לבחור אמצעי הצללה מתאימים, כמו למשל, סוככים או רשת הצללה, כדי שיעזרו לנו להתמודד עם השמש? על כך במאמר הבא.

ייעוץ מקצועי

הצעד הראשון לקבלת פתרון הצללה כלשהו, יהא זה בדמות סוככים או רשת הצללה, היא התייעצות עם איש מקצוע. לשם כך, פנו לחברות גדולות ומוכרות העוסקות בתחום, אשר יכולות להציע לכם מבחר גדול של פתרונות הצללה. רק מומחה הצללות יוכל לבחון את האזור המדובר, ולהתאים לו פתרון מתאים. לפעמים יהיו אלו סוככים מדגם מסוים, ולפעמים רשת הצללה, הקרויה גם מפרש צל. אם תנסו לבחור לבד את מתקן ההצללה, אתם עלולים לסיים עם מתקן לא מתאים, שלא יבצע את תפקידו נאמנה, או סתם לשלם הרבה יותר, במקום שגם פתרון זול בהרבה היה עושה את העבודה.

איכות מתקן ההצללה

לאחר שבחרנו פתרון הצללה מתאים, באמצעות איש מקצוע, נידרש מאיתנו להקפיד גם על איכותו של המתקן, כדי שנוכל להיות שבעי רצון מתפקודו לאורך זמן. לכן, כאשר מדובר למשל בפתרונות סוככים, כדאי להקפיד כי הם יהיו עשויים מאלומיניום, שהנו לא רק חומר עמיד וקשיח, אלא שניתן גם לייצר באמצעותו סוככים בעלי התאמה אופטימלית לדרישות הלקוח. במקרה של רשת הצללה, כדאי לשים לב שיותקנו בדי הצללה מתוצרת חברה ידועה ומוכרת, כמו למשל מתוצרת חברת פרארי הצרפתית, הידועה באיכות חסרת הפשרות של בדי ההצללה מתוצרתה.

הדמיות מחשב

לפני שאתם מתקינים סוככים או רשת הצללה, מומלץ לבקש הדמיית מחשב, כדי לראות כיצד תיראה ההצללה בפועל. אנשי מקצוע המומחים בתחום פתרונות ההצללה מחזיקים בדרך כלל תוכנות הדמיה, במיוחד למטרה זו. למעשה, איש המקצוע משתמש בכלי ההדמיה הממוחשבים כדי לתכנן את המיקום האופטימלי של אמצעי ההצללה, יהא זה סוככים או רשת הצללה, ביחס לתנועת השמש בשמיים במשך שעות היום, כדי להבטיח הצללה מרבית בכל שעה משעות היום