הנצפים ביותר

איך לבחור בסיס מיטה?

איך לבחור בסיס מיטה?

רבים אינם מודעים לעובדה כי בחירת בסיס מיטה איכותי לחדר השינה הוא הבסיס לחיי זוגיות טובים ויציבים. לפחות בין יתר שאר הדברים. לכן על מנת לעשות בחירה חכמה, עליכם לוודא כי אתם עושים את כל השיקולים הנכונים. איך בוחרים בסיס למיטה זוגית? האם מומלץ לקנות בסיס מיטה מעץ או דווקא מחומרי גלם אחרים? וכיצד הבחירה הנכונה תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר? לפניכם כל הפרטים החשובים על בחירת בסיס מיטה.

מדוע קיים צורך בבסיס מיטה מלכתחילה?

אכן זו שאלה טריוויאלית והתשובה שלה פשוטה. בסיס מיטה הוא חלק בלתי נפרד מהמיטה ורוב היצרנים מייצרים אותו כחלק משלים למזרן, כך שגם מבחינת הרעיון המקורי, בסיס מיטה ומזרון הנם שני חלקים ההכרחיים אחד לתפקודו של השני. מן הסתם מזרון ישמר טוב יותר כאשר הוא מונח על בסיס מיטה ויהיו לו חיים ארוכים, בהשוואה למזרון שמונח ישירות על הרצפה או אף על שטיח היות והבסיס הנכון מונע ממפגעים כמו לחות, מים או אבק להגיע ישירות אל המזרון, כל שכן הוא מונע ממנו להישחק עם השנים.

מהם השיקולים שצריכים ללוות אותנו בעת רכישת בסיס מיטה?

  • חומרי הגלם  – קודם כל חומרי הגלם אשר משמשים לייצור בסיס המיטה הם חלק מאוד חשוב בעת הבחירה. כמובן שאנו רוצים בסיס מיטה שיהיה עמיד ויציב ושיחזיק מעמד לאורך השנים. בסיס מיטה מעץ לצורך העניין מאוד יפה לכשעצמו, מדובר בחומר איכותי ויציב אשר מעניק לחדר מראה כפרי וטבעי ומבחינה עיצובית יש לו יתרונות רבים, אך לעיתים כחומר גלם, בסיס מיטה מעץ אינו דורש תחזוקה רבה יותר מבסיס ממתכת וכל אחד יכול לבחור לפי טעמו האישי.
  • עיצוב – ניתן לראות כי בשנים האחרונות קיימת מגמה של עיצוב חדרי הבית לפרטי פרטים. חדר השינה, אשר עד כה היה מעוצב על ידי מיטה ושידה בלבד, כיום תופס מקום מרכזי בחלל העיצובי ורבים אשר מעדיפים להפוך את חדר השינה שלהם למקום מפלט אקזוטי וחושני, בו לא רק ישנים אלא גם מתרגעים ומבלים פרק זמן נכבד משעות הפנאי. לשם כך, לעיצובו של בסיס המיטה יש מקום מרכזי, היות והמיטה היא בפירוש הרהיט אשר יקבע את הפן העיצובי של החדר ולכן יש להשקיע בה מחשבה יתרה. במקרים בהם רוצים לעצב את החדר בצורה טבעית הרי שבסיס מיטה מעץ הוא הפתרון האולטימטיבי. לעומת זאת ישנם אנשים אשר יעדיפו את הנוחות שמאפשרת להם הקדמה הטכנולוגית, ישאירו את העץ במקומו הטבעי ויבחרו בבסיס מיטה מתכוונן ונוח אשר יהפוך את השהות בחדר השינה למפנקת ואיכותית.
  • איכות – על איכות לא מתפשרים, במיוחד לא כשזה נוגע לאיכות השינה, במיוחד כאשר ידוע ששינה איכותית היא המתכון לחיים מאושרים ובריאים. לכן גם אם אתם בוחרים בסיס מיטה מעץ וגם אם מכל חומר אחר, זכרו תמיד לוודא כי מדובר במוצר איכותי, שמיוצר על ידי חברה מוכרת וידועה ובחומרי הגלם הכי טובים.
  • בטיחות – בשינה אנו משתחררים באופן מוחלט והופכים לפחות מודעים. אי לכך חשוב כי השינה ואביזרי השינה בהם אנו משתמשים, לרבות בסיס מיטה, יהיו הכי בטיחותיים, כי יעמדו בכל התקנים הנדרשים וכי יבטיחו שנגיע אל הבוקר בשלום. אין ספק כי בטיחות היא תנאי חשוב בעת קניית בסיס מיטה וישנם אף שיגידו כי תנאי זה נמצא ללא עוררין במקום הראשון.

רק מזרנים – יותר מ-רק מזרן

בחירה בבסיס מיטה, בין אם מדובר בבסיס מיטה מעץ ובין אם מכל חומר אחר, מלווה בהתלבטויות רבות ולכן לא פעם צריך את עצתם של מומחים לדבר כדי שיכוונו אתכם אל עבר הבחירה המתאימה ביותר. לצוות המקצועי של רק מזרנים יש את כל הידע והניסיון הדרושים לכם כדי להגיע להחלטה הנכונה בעת קניית בסיס מיטה, כל שעליכם לעשות הוא רק להתקשר.

רוצים לבחור את בסיס המיטה החדש שלכם כעת אך אם אתם זקוקים לפרטים נוספים? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, או להשאיר את פרטיכם באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.