הנצפים ביותר

איך כתיבת תכנים תורמת לקידום אתרים?

ממחקר שפורסם לאחרונה בידי גוגל עולה כי התוכן הוא הגורם המשפיע ביותר על האתר והוא זה שימקם אותו בדירוג תוצאות החיפוש.

איך למעשה כתיבת תכנים תורמת לקידום אתרים?

כתיבת תכנים תורמת לקידום אתרים קודם כל בתוך האתר עצמו. כלומר, התכנים הם אלה שמציגים את האתר בפני הגולש, ובהתאם לרמה שלהם הגולש יתרשם מהאתר כולו. כאשר התכנים יהיו מנוסחים כיאות, בצורה שיווקית ואמינה שתדבר ללקוח ולצרכיו, כפי שאנו בכתיבה למטרה מציעים, התוכן יקנה את הגולש והוא יתרשם לטובה מהאתר כולו. מכאן ועד ליצירת קשר עם האתר הדרך קרובה.

הגולש נפגש עם תכני האתר כבר מעמוד הבית, שם הוא נחשף למעשה לראשונה לאתר. מסיבה זו על התכנים שבעמוד הבית להיות מנוסחים בצורה קולעת ומושכת שתדבר ללקוח. העמוד הראשון הוא כעין כניסה לבית מלון, שלפי המראה שלה מבין האורח כיצד נראה המלון כולו. בצורה כזו כתיבת תכנים תורמת לקידום אתרים קודם כל כדי שהגולש יישאר באתר ויהיה מעוניין לראות מה יש לו להציע עבורו.

לאחר שהגולש התרשם לטובה באמצעות התכנים הראשוניים שבעמוד הבית, הוא ניגש לקריאת דפים נוספים של האתר. בעמודי התוכן ייתקל בכתיבה ברמה תדמיתית- שיווקית המייצגת את האתר בצורה מכובדת ומקצועית בכדי ליצור יחסי אמון של הלקוח עם האתר. כמו כן הכתיבה תהיה עם האינפורמציה לו זקוק הלקוח ותציג כיאה את מה שיש לאתר למכור עם מחרים או בלעדיהם.

מעבר לקידום האתר כאתר, כתיבת תכנים תורמת לקידום אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. באמצעות תכנים איכותיים ממוקדים השמים דגש על ביטויי מפתח טובים, כפי שאנו בכתיבה למטרה מיטיבים לעשות, יקודם האתר משמעותית בדפי החיפוש. ביטויי מפתח הינם למעשה הביטויים הפופולאריים שהגולשים מחפשים בנושא כשהם מודגשים לאורך המאמר. רק קופירייטר טוב המגיע מעולם הכתיבה יוכל לכתוב תוכן מקצועי המשלב בתוכו את המסרים הרלוונטיים לגולשים יחד עם חזרה במינון הנכון של מילות המפתח.

כמו כן ישנה חשיבות מרובה לעדכון מאמרים חדשים בבלוג, ליצירת תנועה באתר כגון: שיחה וכדומה, ולקישורים לאתר ממקומות אחרים כגון: אתרי מאמרים. כאשר האתר מופיע במספר מקומות, יש בו תנועה והוא ממוקד לביטויי המפתח הרי שאתר כזה יגיע במהרה לעמוד ראשון ויזכה לחשיפה רבה יותר של גולשים!