הנצפים ביותר

איך בוחרים צימר לפי שעה המתאים לכם ביותר

אם בעבר הצימרים היו נפוצים בעיקר בצפון הארץ ובדרומה, כנראה שכיום הצימרים מגיעים לכל חלקה אפשרית. 

כיום הם נפוצים במיוחד במרכז הארץ, שכן תוכלו למצוא צימרים בבית דגן, במשמר השבעה, בראשון לציון, ברחובות ובכל אזור השפלה. רבים מהם אף הגדילו והם מציעים כיום אירוח על בסיס שעתי. צימרים המציעים אירוח לפי שעה מתאימים במיוחד לזוגות המחפשים מקום פרטי לבלות בו את זמנם המשותף.

אז איך מוצאים את הצימר המתאים ביותר בעבורכם?

צימר לבילוי זוגי

אם אתם מחפשים צימר לבילוי זוגי אינטימי ביום האהבה, ביום הנישואין או סתם לשבירת שגרה לכמה שעות, הרי שכיום אין עוד צורך לשלם על לילה שלם בעבור 3-4 שעות בלבד. לכן זה נוח ומתאים לכל כיס. אין לכם כל צורך הלתרחק מידי מהבית על מנת אווירה, צימרים נפוצים היום במבחר גדול מאוד של ערים, עיירות פיתוח, מושבים וקיבוצים. בידקו אם חדר האירוח מספק שירותי פינוק נוספים כמו הזמנת יין, פירות, שוקולדים או כיבוד קל אל החדר, הדיקו האם צוות הצימר נכון לסייע הקישוט הצימר לכבוד יום הולדת, יום אהבה או יום נישואין וכד’. אל תתפשרו על חדרי אירוח במחירים זולים מידי שהרי תחום זה פרוץ במיוחד ואפשרי שתמצאו את עצמכם משלמים על חדר ישן ולא מטופח והבילוי שלכם יהפוך לחוויה עם טעם רע. 

חדר אירוח למנוחה

זה אמנם נשמע קצת תמוהה לשכור חדר אירוח לפי שעה על מנת לבלות בו לבד. אך תתפלאו לשמוע שזה נפוץ לא פחות מבילוי זוגי. אנשי עסקים רבים, אנשים המסתובבים המון בדרכים בשל עבודה, לימודים, ימי השתלמות, קורסים ועוד מוצאים את עצמם במרוץ תמידי שבין לבין ישנה הפוגה קלה לכמה שעות שבה רק רוצים להניח ראש על מיטה מפנקת ולנוח או לנמנם. אם אתם רחוקים מהבית זה נשמע לכם כמו חלום רחוק, אך לא כך הדבר. ניתן לבחור צימר איכותי לפי שעות, ולבלות זמן איכות בחדר נוח ומפנק בין נסיעות. לעיתים זה שווה כמו חופשה שלמה. עוד סיבה  נפוצה לשימוש בצימרים באזור בית דגן ומרכז הארץ, הם הקרבה לשדה התעופה. לעיתים טיסות הממראיות בשעות הלילה הקטנות או נוחתות בשעות לא נוחות, עשויות ליצור לנו חלון שעות שעשוי להיות קשה ומעייף במיוחד. צימרים לפי שעות לא זקוקים להתראה מוקדמת, וניתן להזמין אותם מעכשיו לעכשיו כך שהם פתרון מצוין. 

חדר אירוח להצעת נישואין 

כולם יודעים שהצעת נישואים צריכה להיות רומנטית ואם אפשר אינטימית ככל האפשר. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשוי להיות פתרון מצוין למקום בו ניתן להציע נישואין במלוא הרומנטיקה והפרטיות. קיימים צימרים רבים המסייעים אף בקישוט החדר לכבוד המאורע. ביחרו צימר רומנטי בעל אווירה פרטית ופסטורלית ושיהיה במזל טוב.