הנצפים ביותר

איך אתן מכסות את הראש?

כבר תקופה מאוד ארוכה בה פאות קיימות אצל נשים מן המגזר החרדי אשר מבצעות בהן שימוש על מנת להסתיר את השיער האמיתי שלהן בצורה יעילה, אך עדיין לשמור על מראה נשי מצד שני.

ענף זה השתכלל רבות מאז הגחתה של הפאה אל העולם היהודי דתי, וכיום ניתן לראות לא מעט נשים אפילו במגזרים השמרניים ביותר עם פאות מסוגים שונים לראשיהן, כאשר כל אחת דואגת לרכוש לפחות שתיים כאלו לחבישה יומיומית ועבור אירועים מיוחדים יותר.

 

חילוקי דעות בקרב מובילי דעה בדת

בתחילת דרכן של הפאות לא היה צפוי כי השימוש יהיה כה פופולארי בקרב הנשים הדתיות-חרדיות אשר הרבה מהן פשוט עטפו את הראש עם כובע ומטפחת. לאחר שראו עד כמה נוח חבישה של פאה וכיצד ניתן לסגנן כל פאה לפי צרכים ומראה אישיים החלו יותר ויותר נשים מן המגזר הדתי להעדיף חבישה של פאה על פני כיסויי ראש אחרים. מבחינת ההלכה לא נרשם כל איסור לגבי פאה והיא בהחלט סייעה להסתיר באופן מוחלט את השיער הטבעי של כל אישה,כך שאם גם היו הסתייגויות של מובילי דעה בדת, הן התפוגגו בשל העיקר שהינו טוב.

 

איך לקבל פאה מותאמת אישית

ישנן פאות משיער סינטטי, כאלה משיער מעורב ואחרות הבנויות משיער טבעי אשר ניתן לבנות אותן בצורה ספציפית עבור כל אישה. הבנייה הינה מן הבסיס והרכבה של פאה כזאת תעלה יותר כסף מאשר כל פאה אחרת, אולם עבור אישה שרוצה להיראות עם פאה שתרגיש חלק טבעי מהמראה של הפנים שלה יחד עם איכות גבוהה שתישמר לזמם שימוש ארוך שנים מוצאת כי ההשקעה משתלמת במיוחד לאור התוצאה. ישנן פאניות אשר ידועות ביכולת יצירה של פאת קאסטם וכדי אתמיד לגשת לפגישת ייעוץ לפני שמחליטים איזו פאה לרכוש.