הנצפים ביותר

איטום קירות חיצוניים

ישנם לא מעט דברים שאנחנו מעדיפים לא לחשוב עליהם בחיים. מדובר על דברים שמתרחשים בהווה, אבל את ההשלכות שלהם נראה רק בעתיד. הכוונה היא לאורח חיים לא בריא במרבית הפעמים אבל במקרה שלנו אנחנו מדברים יותר על הזעה. לא, אנחנו לא מדברים על הזעה בשיא הקיץ, אלא דווקא על הזעה חורפית ולא על הזעה של בני אנוש אלא הזעה של קירות. כן, גם קירות מזיעים. על מה אנחנו מדברים? מיד נסביר.

שלושת רבעי מהרכב הגוף שלנו הוא מים. אנחנו לא יכולים לחיות יומיים בלי לשתות מים, אנחנו מתקלחים במים, שוחים במים וסוגדים למים. עם זאת, יש מקרים בהם מים הם האויב הכי גדול שלנו ואנחנו לא מדברים בהכרח על טביעה. כל מי שהבחין בכתמים קטנטנים ושחורים שהחלו לבצבץ באחד הקירות או בצבע שהחל להתקלף מהתקרה יודע בדיוק אבל בדיוק על מה אנחנו מדברים. הפחד והאימה שאומרים רק דבר אחד: “הם הצליחו לחדור פנימה, אנחנו לא יודעים איך, אבל הם הצליחו”.

מים שקטים חודרים עמוק
אז נכון שהבית החדש שלכם כל כך יפה שנדמה לפעמים שהוא מושלם, נכון שאתם לא גרים באזור עם יותר מדי משקעים ונכון שהחיפוי החיצוני של הקירות נבחר בקפידה על ידי מעצב הפנים הפופולארי ביותר והאקסקלוסיבי ביותר שניתן למצוא. עם זאת, חשוב לזכור שהמים יכולים לעשות את דרכם דרך החרכים הזעירים ביותר ולחלחל באיטיות במשך חודשים ואף שנים ובסופו של דבר להפתיע אתכם בדיוק כשאתם לא מוכנים. ובואו נודה על האמת, מי מוכן לגשם מקומי בתוך הדירה? בכל מקרה בו אתם נתקלים בסימנים מקדימים, יש לפעול וכמובן שיש לפעול במהירות. אם אתם לא בטוחים באופן כללי בנוגע לתחום של איטום קירות חיצוניים או איטום גגות למשל, אנחנו ממליצים לכם להזמין בדיקת מומחים. העונה המושלמת לביצוע הבדיקה היא הקיץ דווקא כיוון שאת עבודות התיקון והאיטום נהוג לעשות בקיץ על מנת להניח לחומרים הצמנטיים להתייבש.

הגיע הזמן להתעורר, לפני שיהיה מאוחר מדי
חשוב לנו להגיש כי גם במקרה בו בוצעה עבודה נהדרת של חיפוי קירות, אל תאמרו נואש, ניתן לבצע עדיין איטום, אבל חשוב לזכור שהזנחה במקרה הזה היא פושעת. גם איטום חדרים רטובים נעשה לעתים שנים אחרי ששופץ החדר פשוט משום שעבודת האיטום לא בוצעה כראוי. לעתים איטום גגות מרוצפים דורש עבודות תחזוקה מדי שנים ספורות בלבד וזאת מבלי להגיד מילה על התחום של איטום מקלטים או מרתפים בארץ שלנו. 

הנקודה שאנחנו מעוניינים להעביר היא פשוטה, הגיע הזמן להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. כיום קיימות בשוק שפע של טכניקות איטום מתקדמות ועליכם להיות בטוחים שהמבנה שלכם מוכן וערוך לחורף. אנחנו מאחלים לכם חורף יבש ונעים, ללא תקלות וללא עובשים. בהצלחה.
המאמר נכתב על ידי מיטרני איטום http://www.mitranitum.com