הנצפים ביותר

איזה סוג אתר כדאי לבחור?

אם החלטתם שאתם רוצים שיהיה אתר ברשת שימכור את השירות או המוצר שלכם אז הגעתם למאמר הנכון , לפני שאתם קופצים למים ומתחילים לחפש חברת בניית אתרים נא קראו מאמר זה בעיון רב, מכיוון שתחום בניית אתרים הוא תחום מבלבל שאותה חברה או פרילנסר שנבחר לבצע עבורכם את האתר צריך להכיר אתכם בזמן קצר מאוד, ולבנות אתר שמתאים לטעם שלכם , המטרה במדריך זה לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה כדי שלא תתאכזבו מהתוצאה שתתקבל.

בניית אתרים – אתר תדמית או אתר לעסקים ?

חיפשתם באינטרנט ומצאתם חברת בניית אתרים שאהבתם את הדרך ותיק העבודות שלה, עכשיו הגיע הזמן לבחור האם כדאי לכם אתר תדמיתי או אתר עסקי , אם קשה לכם לבחור למרות שאתם מבינים את ההבדל בין אתר תדמיתי לאתר עסקי אז במאמר זה אנו נעמיד לפניכם את ההבדלים בין אתר תדמיתי לאתר עסקי.

כחברה לבניית אתרים אנו יודעים שאתר תדמיתי קל יותר מבחינת פונקציות תכנותיות (מורכבות מבחינת תכנות האתר) מאשר אתר עסקי, ולכן גם המחירים עבור תכנות של אתרי תדמית הם נמוכים בעשרות אחוזים (היתרון ראשון – מחיר זול יותר) מאשר אתרים עסקיים, יש היתרון או חסרון תלוי איך מסתכלים על זה שאתר תדמיתי צריך להיות מבחינת עיצוב אתרים יותר ייחודי מאשר אתר עסקי, אני חושב שכל אתר חייב להיות ייחודי ולכן איני מסכים עם אמירה זאת ששמעתי אותה רבות מלקוחות או פרטנרים בתחום. 

בניית אתרים תדמיתיים – על מה מדובר ?

אתר תדמית חייב להיות אתר מושך מכיוון שלרוב באתרי תדמית אין שילוב של תכנות ברמה גבוהה מידי , ואין לרוב הרבה מאמרים או תוכן מסוג שהוא.

בעבר כדי ליצור ויזואליות מושלמת בתחום עיצוב אתרים היו משתמשים בטכנולוגיית פלאש אך כיום ניתן להגיע לרמה כמעט זהה בעזרת שימוש בשפות תכנות חדשות ובכך חוסך את הבעיות בנוגע למהירות האתר או בעבר היו טוענים בצורה נחרצת שפלאש פוגע בתחום קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש (כיום ניתן למצוא דרכים לפתור את הבעיה כפי שעשינו בחברה ללקוחות שביקשו שאתרם יהיה בפלאש).

בניית אתרים עסקיים  – יש הבדל ?

בניית אתר לעסקים צריך להיות אתר ייחודי מבחינה ויזואלית(עיצוב) לא פחות מאתר תדמיתי , אך ההבדל הברור הוא שבאתר עסקי ישנה חשיבה מבנית, מכיוון שאתרים עסקיים יש צורך בהרבה יותר תוכן מאשר באתר תדמית, לרוב אותה חברת עוסקת במגוון רחב של תתי נושאים שקשה מאוד לקדם בלי תוכן איכותי.

אנו ממליצים לכם להיכנס לתיק העבודות שלנו כדי לראות אתרים בתחום העסקים בכדי להבין את כמות התוכן הרבה שיש להם.

קידום אתרים– פרסומת לפי דרישה

בניית אתרים הינו תחום בולט ברחבי האינטרנט אך במידה ואדם אינו בונה אתר בצורה מתוכננת בקפידה מראש הוא יכול לגרום לנזק מבחינת קידום אתרים במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

אתר תדמית הוא הפרסומת שלכם למספר שניות או דקות תלוי ברמת התוכן שמוצגת באתר שדרכה צריך המבקר באתר להחליט האם לרכוש את השירות או המוצר שלכם, לכן חשוב מאוד להעמיד תקציב עבור בניית האתר וגם עבור קידום האתר, ובכך להגיע אל קהל לקוחות חדש – מלכתחילה מטרת בניית אתר אינטרנט הינה איתור לקוחות פוטנציאליים.