הנצפים ביותר

אטרקציות מעניינות עבור אירועים 2015

כל שנה מתחדשים להם המלאים של גימיקים מעניינים עבור הפקה של אירוע מעניין שהאורחים ייהנו ממנו ככל הניתן ובעלי השמחה ירגישו על גג העולם מפני שקיבלו אירוע של פעם בחיים שלאף אחד אחר אין.

אם פעם הלהיט התורן היה זיקוקין דינור שמשלהבים את האורחים ומגנטים שהאורחים מקבלים בתור מזכרת מהאירוע, הרי היום מדובר כבר בתוספת שהיא די סטנדרטית ולא מהווה איזה שהוא חידוש מרענן בתחום האטרקציות לאירועים.

אם כן, מהם הדברים שמעניינים היום במיוחד והולכים ותופסים עוד ועוד פופולאריות בקרב אירועים רבים?

 

הבאנו רשימה קצרה שמהווה את העיקריים שבהם:

אירועי קונספט– זה הדבר שיעיר את האורחים מהתרדמת ויגרום להם להרגיש כאילו הם נמצאים בתוך סרט. מדובר באירוע שמורכב לפי נושא כמו קומיקס, המערב הפרוע, מיוזיקל או סרט אימה. הרעיונות הן רבים וישנן חברות שמתמחות באירועים מסוג זה ועורכות את כל מה שקשור לרעיון הזה כמו העיצוב של האירוע, הלבוש של החתן והכלה(כולל האורחים) ומקבץ של שחקנים שקשורים לנושא על ידי הביגוד וההפעלה שלהם במהלך האירוע כולו.

לימוזינות – בשנים האחרונות השימוש בלימוזינה בתור הכלי בו מבלים עד אשר מגיעים לאירוע והדרך המפנקת ביותר להגיע לאירוע רק הולך וגובר כאשר גם בני נוער שיוצאים לנשף סיום הלימודים שלהם בוחרים בדגם אחד מתוך שלל לימוזינות בה הם ישבו עם החברים ויחגגו את האירוע עוד לפני ההגעה אליו, עם שלל של פינוקים החל מנהג צמוד ועד לאביזרים רבים שמשגעים את כל הצעירים.

דוכן פרחים – תחשבו שבמהלך קבלת הפנים מחכה לאורחים שוזרת מקצועית עם שלל של פרחים, אותם היא שוזרת לזרים לראש, צמידי פרחים, קישוט לדש הג’קט ועיטור לשיער. האשים יעמדו בתור על מנת לקבל מזכרת יפהפייה איתה יוכלו להצטלם ולרקוד, אין ספק שהיא הרבה יותר מקורית מעוד כמה זוהרים שזורקים ברחבת הריקודים.