הנצפים ביותר

אחריות ברכישת מלגזות חדשות ויד שניה

 מזל טוב! החלטתם לרכוש מלגזות יד שניה  או מלגזות חדשות למפעלכם. אחרי תהליך בירור והתאמת הצרכים פניתם למספר חברות והתחלתם להעריך את הצעות המחיר ולבקר בחברות השונות על מנת להתרשם ממלאי המלגזות יד שניה וחדשות הניצבות באולמות התצוגה שלהן. במהלך התהליך עולות שאלות על נושא האחריות למלגזות חדשות וכמובן גם למלגזות יד שניה. במלגזות חדשות נושא האחריות פשוט וניתנת שנה אחריות מרגע הרכישה. יש מקומות בהם נותנים לכם אחריות כפולה למלגזות חדשות כלומר תקופת אחריות של שנתיים תמימות. במלגזות יד שניה האחריות מוערכת לפי שווי המלגזה ולא בכל החברות יתנו לכם אחריות מלאה.


האחריות הכי טובה שתוכלו לקבל ברכישת מלגזות יד שניה נשענת על כך שאתם רוכשים מלגזות יד שניה מחברה אמינה וידועה או כמו שאומרים – “חברה שהיא מבית טוב”. חברה אמינה, היא כזאת שיש בבעלותה מוסך מורשה שיגבה אתכם בעת הצורך, ואנשי צוות בעלי ותק רב שנים, בחברה כזאת מסבירים לכם לפרטי פרטים על מלגזות יד שניה העומדות במלאי. עדיפה חברה עם המלצות אשר חברות מוכרות בשוק נעזרות בשירותיה ומשכירות ממנה מלגזות יד שניה ואף רוכשות למחסניהן מלגזות יד שניה דווקא ממנה.  אל תתפשרו על אחריות ואמינות.

 

ישנו כוח רב לרמת האיכות ולכן ישנן חברות מקצועיות שלא מכניסות לשעריהן  לעולם מלגזות יד שניה שלא ניתן לתת להן אחריות מלאה לטובת קהל הלקוחות ומתוך כבוד למקצוע ולענף.  בחברות מקצועיות ליווי הלקוח מתחיל לפני הרכישה, כאשר במהלכה של הרכישה מקבל הלקוח יעוץ ושירות הכולל הסדרת כל תהליכי הרכישה וכמובן גם הרבה אחרי רכישתן של המלגזות יד שניה והמלגזות החדשות.  בנוסף מקבל הלקוח הפעלה ראשונה חינם, הדרכה מלאה לעובדים וגם מענה מהיר לכל פניה ושאלה מצדו של הלקוח.  


לסיכום, מלגזות יד שניה כדאי לרכוש רק מחברה שגם נותנת אחריות למלגזה, מחברה שידועה ברמת המקצועיות הגבוהה שלה בתחום, מחברה שידועה ברמת השירות הגבוהה שלה לאורך כל תהליך הרכישה וגם לאחריו. בחירה בחברה כזאת תמנע ממכם עוגמת נפש מיותרת ובזבוז כסף על תיקונים שונים ומשונים.

חברה מקצועית ובעלת מוניטין תספק לכם הדרכות מלאות וברמה הגבוהה ביותר על מנת שתפיקו את המקסימום האפשרי מהמלגזה שרכשתם. חברה בעלת מוסך מרכזי וניידות שרות תוכל לסייע לכם להפחית את הזמן שבו המלגזה מושבתת למינימום ולהפיק מכל מלגזה ומלגזה את המקסימום.