הנצפים ביותר

אחסון תכולת הבית:

לעיתים כאשר אנו עוברים דירה אנו מוצאים כי ישנם רהיטים או חפצים שאנו אינם זקוקים להם בדירה החדשה. לכן אנו ממליצים לכם על חיפוש אחר אזור אחסון לתכולת הבית שאינכם זקוקים לו כרגע.

כאשר אתם מחפשים אחר שירותי אחסנה אלו אנו ממליצים לכם לבדוק מס’ פרטים:
1. בדקו כי אזור האחסנה נמצא קרוב לביתכם החדש. ככל שתבחרו באזורי אחסנה רחוקים יותר כך שרותי ההובלה יגבו תשלם רב יותר עבור ההובלה. כאשר תבחרו באזור קרוב למקום היעד שלם כך תוכלו לחסוך בעלות ההובלה, בעלות הדלק הפרטי שלכם ובזמן היקר שלכם שתבזבזו על נסיעות ארוכות יותר.

2. בדקו את מצבם של המחסנים. לפני שאתם בוחרים את המחסן חשוב שתבדקו האם הוא מספק שירותים מסוימים שלהם תזקקו. קודם כל בדוק האם המחסן נקי. רמת הניקיון חשובה מאוד ומראה לכם את סגנון השירות שאותם תקבלו אם תשכרו את מחסן זה. בנוסף, בדקו האם ישנו מערכת אוורור תקינה. מערכת אוורור תקינה חשובה מאוד מפני שהיא שומרת על חפצי האחסון שלכם. במחסן מצטבר אבק ועובש וכאשר אין אוויר במחסן החפצים יכולים להרס. אם שירותי האחסון אינם מספקים מערכת אוורור מומלץ מאוד שלא לשכור את שירותיהם
3. התייעצו אם חברת ההובלה כיצד עליכם לארוז את חפציכם על מנת לשמר על החפצים כך שבעוד מס’ חודשים או אפילו שנים בהם תצטרכו לפתוח את תכולת הארגז תוכלו לראות כי חפציכם נשמרו ונמצאים במצב תקין וטוב. במקרה בהם אתם אורזים מוצרי חשמל אנא בקשו הוראות אריזה מופרטות מחברת האחסון. לדוגמה, אם אתם מאחסנים את מכונת הכביסה חשוב לרוקנה ממים לפני האחסון על מנת למנוע רטיבות.

4. בדקו מהי אפשרות בגישה למחסן. ישנן חברות אשר לא מספקות אפשרות גישה מזדמנת ללקוחותיה ולכן לא תוכלו לבדוק את הציוד המאוחסן או לקחת מהמחסן ציוד מסוים. שירותי אחסון מסוג זה לרוב יבקשו ממכם לקבוע פגישה מראש על מנת להיכנס למחסן וירתה מזו ידרשו סכום כסף מסוים. לכן אנו ממליצים כי תבדקו נושא זה לפני שאתם חותמים על החוזה.

5. בדקו האם למחסן שאתם שוכרים ישנה אזעקה או מערכת נעילה טובה. במקרה בהם אין את שני המערכות האלה אנו וודאו כי יש ברשותכם בלבד שני מפתחות למנעול המחסן וכי מפתח אחד נמצא ברשותכם והמפתח השני נמצא אצל משרד חברת האחסון. במקרה ואתם עוברים לחו”ל ואינם נמצאים בקרבת אזור האחסון תנו את המפתח שלכם לקרוב משפחה או חבר שהנכם בוטחים בו על מנת שיוכל להיכנס למחסן ויבדוק או יוציא את הציוד לפי בקשתכם.

6. בדקו איזה סוג ביטוח יש לחברת האחסון שבחרתם. במקרים בהם רכושכם ייגנב, ייהרס או יישרף הביטוח הוא זה שיוכל להציל אותכם ויימנע מצב ובו ל כל רכושכם אבד ואין כל דרך
7. לפני סיום האחסון נהלו רשימה של תכולת המחסן. סמנו את הארגזים בעזרת מדבקות ובהן מפורטות תכולת הארגזים ובנוסף רשמו זו על דף נייר ותשמרו אותו בצד. כך שבמקרה ובו יאבד הציוד בדרך או ייגנב תוכלו להציג את הרשימה ולבדוק מה חסר לכם.