הנצפים ביותר

אחסון אתר אינטרנט בישראל

 אתרי אינטרנט הפכו להיות דבר מאוד נפוץ אומנם, אך בכל זאת לעתים אתר אינטרנט שרוצים לבנות כרוך בהשקעה של סכום כספי לא מבוטל, החל מכמה אלפי שקלים ועד 10 אלף ואף יותר…

אם אתם השקעתם סכומים לא מבוטלים כדי שמתכנתים מקצועיים יבנו לכם את אתר האינטרנט שחלמתם עליו, כאשר בניית האתר הסתיימה והושלמה, חשוב שתעשו בחירות מושכלות ונכונות בכל מה שקשור לאחסון את האתר, כיוון שלאחסון תהיה השפעה עצומה על הצלחת האתר שלכם.

מה זה אחסון בכלל?

ראשית, צריך לדעת את המשמעות של אחסון אתר כדי להבין עד כמה הוא חשוב. ובכן, אחסון הוא בפשטות מקום שבו האתר יכול לשבת וממנו הוא “ישוגר” לקהל הגולשים ברשת האינטרנט.

כמו כן, עליכם להבין שבלעדי שירות אחסון לאתר שלכם, האתר לא יוכל להיות באוויר, כלומר גולשים באינטרנט לא ימצאו אותו. בין אם בניתם את האתר למטרות רווח ובין האתר נועד למטרות אישיות כלשהן למשל העברת מידע ללא תמורה כספית כלשהי, חשיפת האתר לא תתאפשר בלעדי שרת שבו הוא יאוחסן.

בחירת שרת לאתר

אחסון שרת מספק אם כן לאתר שלכם את מה שהוא צריך על מנת שיוכל להיות נגיש לגולשים ברשת, וכך גם להיחשף בפניהם. אבל, בבחירת שרת לאתר שלכם עליכם לקחת בחשבון כמה דברים:

  • שטח אחסון
  • מהירות השרת
  • זמינות
  • אבטחה

כל הפרמטרים שציינו לעיל הם בעלי חשיבות רבה כאשר אתם עומדים בפני בחירת השרת. כדי לקבל מושג כלשהו לגבי כל אלו שתקבלו, כדאי לכם קודם כל לבחור את החברה שתספק לכם את שירותי האחסון, ואת זו כדאי לכם לבחור לפי קריטריונים של מקצועיות, ניסיון ומוניטין.

כמובן שרצוי לבחור בחברה אמינה שיש לה ניסיון רב בתחום אחסון אתרי אינטרנט ויכולה לייעץ לכם בבחירת השרת לאתר שלכם.

אבל גם אחרי שבחרתם חברה איכותית ומקצועית, הבחירה בשרת כזה או אחר היא בסופו של דבר בידיכם; כל מה שהחברה יכולה לעשות היא להמליץ לכם.

הנה דברים שכדאי לכם לבדוק אותם לפני שאתם נותנים למחיר לבחור בשבילכם:

  • זמינות- האם השרת יציב? האם הוא יוכל להבטיח שהאתר כמעט תמיד יהיה באוויר בלי בעיות או תקלות?
  • בטיחות- האם השרת מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ויכול לספק לאתר הגנה מפני האקרים?
  • שטח אחסון- ככל שהאתר שלכם גדול ועמוס יותר, כך שטח האחסון צריך להיות גדול יותר.

זכרו שיש באפשרותכם להחליף שרת בעת הצורך, כמו גם להקטין או להגדיל את שטח האחסון, לשדרג את האבטחה וכדומה.