הנצפים ביותר

אז למה לנו להתחתן

 

ישנן בנות שחולמות על יום חתונתן כבר מגיל ילדות. המון בנות זוכרות את עצמן משחקות עם חברותיהן בגן הילדים בכלות וכך הפך לו משחק בבית הבובות בגן לרגע עליו כל בחורה ממוצעת חולמת: היום בו היא תתחתן. וכמובן כל ילדה בגן כבר חולמת על סוג טבעת האירוסין שאהובה יכרע ברך בשבילה ויציע לה נישואין, כמובן כל אחת עם דרישות מעצב התכשיטים שלה, אך במקרה הזה סוגי טבעות אירוסין מעוצבות על ידי אינטרקליק יעשו את העבודה. 

בשיחות ההיכרות שלנו עם הזוגות המקסימים שלנו אנחנו תמיד אוהבים לשאול למה הם בעצם רוצים להתחתן והתשובה כמעט תמיד מגיעה בדמות “חתונה אינטימית וקטנה ביפו היא אירוע של פעם בחיים ואנחנו גם רוצים לחוות אותו”. התשובה הזו נכונה ואף מדויקת ואליה מצטרפות עוד תשובות נכונות שמגולמות בתוך רעיון החתונה. אז מעבר לכך שאכן מדובר באירוע של פעם בחיים שאין דומה לו שאנחנו הכי אוהבים בעולם להפיק, ומהעובדה שכלה היא שם נרדף לנסיכה ואין אף בחורה שלא רוצה להיות נסיכה, עולה השאלה בעצם מה יש באירוע החתונה שעושה אותו למה שהוא והכי חשוב: למה כדאי להתחתן? 

כינוס של כל האנשים שאתם אוהבים

ערב בסימן אהבה שכל כולו שלכם ושל האנשים שאתם הכי אוהבים: משפחה וחברים. מתי עוד תהיה לכם הזדמנות לחגוג בחיקם של האנשים שאתם הכי אוהבים? האמת היא שחתונה היא כמעט האירוע היחיד שמאפשר קיבוץ כה גדול של אנשים יקרים ללבכם אל תוך מתחם אחד. לכולנו חקוקה בלב הידיעה שחתונה הוא אירוע יחיד ומיוחד וכאשר מדובר באדם קרוב אלינו אנחנו לעולם לא נפסיד את חתונתו. לכן חישבו על התרוממות הרוח והאהבה הגדולה שתמלא אתכם לראות את כל יקירכם במקום אחד בו כולם התכנסו לחגוג איתכם את אהבתכם! זה מדהים! 

חוויה מסורתית וזיקה לדת

הרוב בישראל הוא חילוני וכחילוניים חלקנו לא שומרים את כל מצוות היהדות ושומרים על המסורת של אבותינו במהלך השנה. למרות העובדה הזו שרובנו מגדירים עצמנו כחילוניים, באירוע החתונה נפתח הלב אל היהדות וישנה זיקה אוטומטית לכל הזהות היהודית שלנו. טקס החופה, החלפת הטבעות, הרב המקדש, הכיפה על הראש וכל המוטיבים היהודיים. אירוע החתונה מאפשר לנו להתחבר אל שורשינו בצורה יפה, אסתטית, מרגשת ובעיקר מלאת אהבה.

מתנות מפנקות

מי מאיתנו לא אוהב מתנות? אף אחד. כולנו אוהבים מתנות, תשומת לב גדולה ובסיס כלכלי טוב שיאפשר לנו את ירח הדבש עליו אנחנו מפנטזים. יהיה מגוחך ככל שיהיה לחשוב על זה אך אירוע החתונה מאפשר לכם לקבל מתנות מכל הקרובים אליכם –  מתנות בדמות הפירגון הכי גדול בעולם. אין לכם מושג כמה אנשים אוהבים לפנק זוגות צעירים שמתחתנים ולצ’פר אותם במתנה גדולה שתיזכר לעוד הרבה דורות. רק בחתונה מקבלים מתנות שכאלו, אז קדימה, לשלוף טבעות. כאמור כל שנותר לזוג הצעיר לקוות הוא שמתנות האורחים יכסו את עלות החתונה ויישאר להם כסף בנוסף להתחיל לחשוב על אופציית נדל”ן בבאר שבע או בעיר פריפריה אחרת לפחות 

נסיך ונסיכה

באיזה עוד יום ובאיזה אירוע עוד תוכלו להרגיש כנסיך ונסיכה אם לא בחתונה? כנראה שבאף אירוע, אולי בפורים, וגם אז לא תחוו את אותה האופוריה שהזוגות המתחתנים מספרים שהם חוו ביום חתונתם. שמלה קסומה, חליפה מחויטת ובעיקר המון סומק של אהבה על הלחיים שלכם. היום הזה הוא כולו שלכם ונדמה כי כל העולם עוצר כדי לצפות בהנצחת אהבתכם.