הנצפים ביותר

או איך להתחיל עם בחורה כמו שצריך.

איך להתחיל עם בחורה דרך שפת הגוף

הגוף שלך הינו הכלי שיש ברשותך. רצוי מאוד שלא להביך את עצמך דרכו. מחוות ידיים גדולות, העצמת קול הדיבור עם חברים ושלל תגובות גבריות שכאלו לא יקנו את לב הנערה הנחשקת. ההפך, הן ידחו אותה שכן סביר ותראה בך בחור ברברי. עמוד ישר, שדר פתיחות ונינוחות,  בניית ביטחון עצמי הינה חלק בלתי נפרד כאשר הינך מעוניין ביצירת פלירטוט. הכנס אוויר והוצא אותו לאט מריאותייך, גש אליה ושאל אותה לשלומה. זכור כי גם היא בן אדם. נסה לפתח איתה שיחה. בדוק האם היא נהנית הערב, ספר לה מעט על עצמך אך אל תפליג בשיחה, אל תעיק עלייה.                                                                                    

חלק מאומנות הפיתוי הינה אמת מידה- כשלא הולך, לא הולך.

במידה ונראה לך כי היא אכן מעוניית שאל אותה האם תרצה לתת לך את מספר הטלפון שלה. אם היא מסכימה – נהדר. צלצל אליה למחרת בשעה סבירה וקבעו להיפגש. אם אין היא רוצה לתת לך את מספר הטלפון, עזוב אותה במנוחה.

איך להתחיל עם בחורה במחשב

היכרויות באינטרנט וכמו כן היכרויות בפייסבוק הינן עניין נפוץ היום. חשוב להיזהר בעת השיטוט באתרים ולבחון את הבחורה כראוי- לא רק את תמונותיה, אלא כיצד היא מבלה, מה היא אוהבת, היכן היא לומדת, במידה והיא אכן לומדת, היכן הוא מקום עבודתה ועוד. ברבות המקרים פרטים אלו רשומים בפרופיל של הבחורה. כאשר אתה פונה אליה, תהיה פשוט ונעים- אל תפנה אליה בבוטות. בחורות לא אוהבות התחכמויות כאלו, זה ממש לא עושה עליהן רושם.

 חשוב שמשפט ההתחלה יהיה נינוח ויזמין שיחה. במידה והשיחה זרמה זכור כי  בין סודות הפיתוי קיים קלף התזמון. בזמן הנכון לדעתך , בקש את מספר הטלפון שלה. במידה ואכן קיבלת מספר- צלצל אליה למחרת. במידה והבחורה סירבה- פרוש בנינוחות.

זכור כי התשובה לשאלה איך להתחיל עם בחורה אינה פשוטה. אתה לא לבד בעניין ולגברים רבים קשה למצוא את הדרך. עם זאת, בעזרת ההתמדה והבנת עצמך והצד השני תוכל בהחלט להשתפר עד שתגיע למצב בו תשיג את מושא תשוקתך.