הנצפים ביותר

אופציות בנושא השכרת רכב

סיטואציות בהן צריך להשכיר רכב באמת שלא חסרות. זה יכול להיות כיוון שפתאום הרכב המשפחתי אינו מספיק החודש כיוון שנוספה נסיעה דו שבועית למרכז, כיוון שהרכב נמצא במוסך ועדיין יש צורך להמשיך לשים את הילדים בלימודים ולהגיע לעבודה, כיוון שהצטרפו אורחים לטיול המשפחתי כך שיש צורך למצוא רכב עם יותר מספר מקומות ישיבה, כיוון שאתם מכרתם את הרכב שלכם וטרם מצאתם רכב חדש ועוד. על כן יש פתרון זמני שזמין לכל דורש והוא שירותי השכרת רכב.  

קחו בחשבון

יש לקחת בחשבון שאופציית השכרת רכב הינה אופציה שקיימת תמיד, אך אם מבקשים לשכור רכב לשבת או בחגים, יש להיות מודעים שהמחירים יהיו יותר גבוהים וההיצע יותר נמוך. אחד מהפתרונות החלופיים הוא להשאיל רכב מחברים או מבני משפחה. אופציה זו אכן עשויה להיתפש כיותר זולה, אך לעיתים המציאות מפתיעה. כך עשוי להתגלות שהרכב המשפחתי שותה הרבה דלק, (בנסיעה ארוכה זה מגיע לידי ביטוי באופן משמעותי), וכיוון שהילדים עשו “מסיבת חטיפים” בדרך, יש צורך גם להעביר את הרכב שטיפה יסודית ובנוסף גם לחוש חייבים, (שזה אף פעם לא נחמד).

לצורך הובלה

הרבה פעמים אנשים נקלעים לסיטואציה בה הם עוברים דירה ולשם כך יש צורך בשירותי הובלה. אך כיוון שאין בדירה הרבה ציוד, זה נתפש כבזבוז. על כן כיום קיימת חלופה מעניינת שעשויה להתגלות כמשתלמת במקרים רבים. מדובר על השכרת רכב גדול, כזה שיש לו תא מטען נרחב ואפילו כזה שמדמה מיני משאית. באופן שכזה ניתן לשלוט על נושא ההעמסה והשינוע, לפעול לפי לוחות הזמנים שלכם ולא להיות תלויים באף אחד. עם זאת יש לקחת בחשבון שלא כל נהג עם רישיון סטנדרטי יוכל לנהוג ברכב שכזה ולעיתים יש צורך גם ברישיון של נהג משאית.

דברים שיש לבדוק

לפני שהולכים על השכרת רכב יש לוודא מהם התנאים. מהי העלות פר כל יום, אילו שעות מגדירות יום, מי רשאי לנהוג על הרכב, מהן נקודות ההחזרה האפשריות, כמה דלק הרכב צורך, כמה הוא מרווח בתוכו, האם הוא אוטומטי או ידני, האם הוא מותאם לתנאי שטח וכדומה.