הנצפים ביותר

אופציות בינאריות

אופציות בינאריות הן בעצם אופציות שהמסחר מגלה פשטות בו. מסחר באמצעות אופציות בינאריות מתאים לכל אדם באשר הוא. אין צורך לדעת יתר על המידה. מסחר באופציות בינאריות בא לידי ביטוי בעקרון פשוט ביותר. יש לנכס ערך מסוים על פי מגמה קבועה. על המשקיע לנחש את השאר בפרק הזמן אשר ידוע מראש. גם הערך ידוע מראש וכל שצריך לדעת אם תהיה ירידה או עלייה. אם השיעור יהיה נכון הרי נוכל לעשות כסף עם אופציות בינאריות ומאידך אם נחש לא נכונה ההפסד יתרחש מן הסתם. אופציות דיגיטליות הקרויות גם אופציות בינאריות באות לידי ביטוי בכמה וכמה סוגים שעליהם נדבר במאמר הבא.

מהן אופציות בינאריות?
אופציות בינאריות מביאות כמה סוגי אופציות וכל אחת שונה מהשנייה. אופציות בינאריות מתייחסות לנכס בסיס. היכולת לרכוש אופציה מקנה אפשרות לעשות עסקאות בעתיד באשר לאותו נכס נבחר. אופציות יכולות לגעת בכמה נכסי בסיס וזה בא לידי ביטוי במטבע חוץ, זהב, מדד וכל הקשור במסחר. מהן אופציות דיגיטליות? למה הן מתייחסות? התשובה לכך טמונה במועד הפקיעה. כאשר מדברים על מועד פקיעת אופציה מדברים על ההבדל בין אופציות בינאריות אחת מן השנייה. יש לא מעט אופציות הניתנות למימוש רק במועד הפקיע והן נקראות אופציות מהסוג האירופאי בעוד אופציות אשר ניתנות למימוש מתאריך הקניה ועד תאריך הפקיעה ללא הגבלה הינן אופציות אמריקאיות. אירופאיות? אמריקאיות? הנה לכם סוגי אופציות בינאריות בעלות אופי שונה. 

כיצד לזהות אופציות בינאריות?
כיצד נגדיר אופציות בינאריות? יש צורך להגדיר אופציות בינאריות כאופציות מכר או רכש. אופציות אלה מאפשרות זכות של עסקה בעתיד לגבי סחורה כזו או אחרת. העסקה תתחייב לרכוש או נכס בסיס במחיר שיקבע מראש. האפשרות תהיה רכישה או קנייה של הנכס בסכום ידוע מראש. האם מפסידים או מרווחים? אם ניחש המשקיע נכון שהרי תבוצע עסקה בפועל ואם הניחוש לא יהיה נכון עדיף מראש לוותר על העסקה. אופציות בינאריות באות לידי ביטוי בכמה דרכים וכמה סוגים שעליהם נדבר בפסקה הבאה. 

סוגי אופציות בינאריות- מידע שימושי
אז כבר שוחחנו על אופציות קול שמדברות על עליית המדד מעל לסכום שנקבע ומאידך אופציות פוט אשר מתייחסות לניחוש מופחת מהמדד הקבוע מראש. אופציות הכול או כלום מתייחסות לנישה של ניחוש על הכול ובמידה והניחוש אינו נכון שהרי יפסיד הסוחר את כל כספו. כאשר מדברים על נכס או כלום, מדברים על אותו דבר רק שכאן תצטרכו לשלם השתתפות עצמית של 15 אחוז. בין היתר שוחחנו גם על אופציות אמריקאיות ואפילו על אופציות אירופאיות שהן חלק מאותן אופציות בינאריות ואפשר בהחלט לדבר גם על אופציות אקזוטיות לרבות אופציות נגיעה שכאן אמורה להיות נגיעה ולו קלה במדד או אפילו ברף אשר נקבע מראש.