הנצפים ביותר

אופציות בינאריות ותחום מצליח

אופציות בינאריות הן וותיקות בתחום המסחר ההוני. מסחר באופציות בינאריות הפכו אופציות לפופולאריות ביותר. אפשרות לסחור באמצעות האינטרנט מביאים לא מעט אנשים לבחור אופציות בינאריות על כל השאר. אין צורך בידע מקדים והיכולת לגעת באופן נכון בנישה של אופציות דיגיטליות הן מעל לכל. אז כבר אמרנו שאין צורך בידע מקדים ומאידך יש צורך בשליטה ולו קטנה בתוכנה לצרכי מסחר. אופציות הן בעצם כלי פיננסי לכל דבר בעוד אופציות בינאריות מביאות תשואה באחוזים אשר ידועים מראש.

מהן אופציות בינאריות?
אופציות בינאריות מאפשרות רכישה עתידית כמו ידועה מראש. כאשר יודעים את גובה התשואה, את זמן והתאריך של הפקיעה שהרי תוכלו להניב עד 70 אחוז תשואה ממה שהשקעתם בממוצע. אם תפסידו את השקעתכם, שהרי תפסידו 15 אחוז מכספכם בעוד הסכום ידוע מראש גם כאשר מפסידים. הפעילות תדרוש מכם השקעה לא גבוהה והכול יתרחש במספר דקות בלבד. אם תדעו מה קורה בעולם המסחר תוכלו גם לגעת בהחלטות הנכונות. אפשרות לסחור נכון באה גם בבחירת סוג אופציה נכונה. אספנו עבורכם כמה סוגי אופציות על מנת לחדד את הדברים. 

סוגי אופציות בתחום הבינארי  
אופציות נגיעה- מדברות על סכום ותשואה ידועה מראש. מספיקה נגיעה אחת במדד והנה הרווח כבר בדרכו אליכם. מאידך אם המדד לא נגע בסכום ה כסף שהרי תיסגרנה אופציות בינאריות והסוחר יפסיד את כספו. אופציות בינאריות בעלות חסם אחד מתייחסות לנישה של אופציות שמחיר הנכס הנבחר יהיה בתחום המחירים בעוד האופציה נושמת ובועטת. אופציות בינאריות עם שני חסמים מתייחסות לחסמי יציאה וכניסה. אופציות דיגיטליות שהן גם אופציות בינאריות תבאנה תשואה קבועה ותבטל פערי הגעה לשערים. כך ניתן להקטין את הנזק בעוד אין משנה אם מדובר באופציה מסוג אמריקאי או אופציה בינארית מסוג אירופאי. 

אופציות פוט וקול
במסגרת אותן סוגי אופציות ניתן לדבר על אופציות בינאריות מסוג אופציות פוט או קול. כאשר מדברים על אופציות פוט מדברים על פקיעת הכסף כאשר המדד בצניחה ממה שנקבע. כאשר מדברים על אופציות קול מדברים על היפוכם של דברים. כאן יהיה צורך לנחש את השער הגבוה ממה שנקבע מלכתחילה. 

אופציות הכול או כלום נכס או כלום
נישה נוספת של מסחר באמצעות אופציות בינאריות בא לידי ביטוי בבחירת אופציות הכול או כלום. כאן יצטרך הסוחר לנחש נכונה ובמידה ולא יצליח לנחש את הפקיעה ואת התאריך המדויק, שהרי יפסיד את כל כספו. כך גם לגבי הרווח, במידה ויצליח לנחש נכונה ירוויח את כל הכסף. כאשר מדברים על נכס או כלום, מדברים על אותם פרטים מלבד התחייבותו של הסוחר לשלם השתתפות עצמית של כ15 אחוז לפחות במסגרת המסחר עצמו. בסיכום דבר, אופציות בינאריות מביאות שיטות מסחר שלכולן משותפת נקודת הגידור. הגידור, הוא זה שהופך את המסחר לזמין ובעיקר למתון.