הנצפים ביותר

אופציות בינאריות וסוגי מסחר אחרים

במה לבחור? מדוע אופציות בינאריות עדיפות על כל שאר הסוגים האחרים? במה שונה מסחר באופציות בינאריות על מסחר באופציות מעוף? כל כך הרבה סוגי מסחר, סיכונים, חלקם ידרשו מכם ידע וחלקם האחר ידרוש ידע קטן יותר, לכל אחד יתרונות וחסרונות ומדובר בתורה שלמה שיש לקחת בחשבון לפני שנכנסים ויוצרים נגישות באשר לבחירת מסחר באמצעות אופציות. במאמר זה נספק לכם מידע שימושי באשר לעניין אופציות בינאריות, אופציות מעוף וכל מה שביניהם.

אופציות בינאריות
אופציות בינאריות הן היכולת להשתמש בכלי הפיננסי הנכון נוכח מטבע החוץ, אגרות חוב או אפילו מניות. אופציות בינאריות הן מסחר המתבסס על תורת ה0 או הספרה 1 דהיינו רווח או הפסד. בינארי כשמו כן הוא, מספרי. אין צורך בידיעה מורכבת ביותר, הפשוט הוא זה שקובע, אם מעולם לא סחרתם במסחר כזה או אחר שהרי אופציות בינאריות הן פשוטות להבנה ואין צורך להיות ידענים גדולים בתחום על מנת לגעת במסחר. אופציות בינאריות אינן דורשות סיכונים גדולים בדומה לדוגמאות או נישות מסחר אחרות. אופציות בינאריות הן סוג של מסחר המחייב את הרוכש ואת מוכר האופציה או הנכס לשבת ולבוא בדין ודברים. ההסכם יביא עלות ותשואה קבועה מראש, תאריך תפוגה, זמנים ובגדול את כל תורת המסחר וההסכמים הראויים. 

אופציות מעוף
כאשר מדברים על אופציות מעוף מדברים על מסחר שבו הנתונים אינם נעים בין 0 או 1. פני הדברים הם אחרת. מדובר בנישה של 25 חברות הצמודות למדד המעוף התל אביבי. מדובר במסחר של הבורסה בתל אביב  והיא מושכת אליה 25 חברות חזקות ומובילות במשק ומשם בא למסחר המעוף את היכולת למנף את המסחר ולגעת בהצלחה. לצד ההצלחה קיים גם הסיכון ולא מעט אנשים מעדיפים להותיר את הסיכון בצד ולהסתכן תחילה בדברים מובנים יותר. לזה קוראים אופציות בינאריות או כל מסחר מתון ביחס למסחר באמצעות אופציות מעוף. היכולת להיצמד למסחר המעוף ולדעת את כל המתרחש בנוגע לשינויים של כל אחד ואחת מפעילותיה של כל חברה וחברה הנמנית מתוך 25 החברות אינה מקלה עם הסוחר המתחיל ולכן לא פעם הוא בוחר לוותר ולהשאיר את המשחק הרציני להמשך ההתרחשויות.

מסחר במניות או מסחר באופציות בינאריות?
האם מניות דומות במסחרן לאופציות בינאריות? לא כך הם פני הדברים, בעוד האופציה מביאה כללים ידועים מראש, הסכם כתוב, עלות של אופציה ותפוגה שהרי המניה מביאה סודות אחרים. המסחר במניות ידוע עד הרגע בו נרכשת המניה, מכאן והלאה יכול הכול להשתנות ואין שום גידור ומיתון על הסכום של הרווח וההפסד, על תאריך התפוגה ועל כל השאר, מכאן מבינים שהמסחר אינו מוגדר בזמן והוא יכול להיות קצר ומאידך גם ארוך מאוד, זה ההבדל בין אופציה בינארית מגודרת אשר מספקת את כל הביטחון לסוחר המתחיל.