הנצפים ביותר

אודות מכון רישוי

מכון רישוי הוא אחד המקומות שצרכים להיות מקצועיים ואמינים, כיוון שהם אלו שיצהירו האם הרכב שלכם תקין או צריך שיפור, האם עסקת רכישת הרכב כדאית, האם המחיר שנדרש הגיוני, האם ניתן לגלות תקלה חבויה, מהן החלופות היותר זולות לצד ההשלכות וכדומה. על כן כאשר אנשים מוצאים מכון שעליו הם סומכים ואת עבודתו הם מעריכים, הם יישארו נאמנים לו לאורך השנים, ועל כן מקום חכם ישקיע בלקוחות לאורך זמן וזאת לטובת רווח ארוך טווח.

שירותים

אצל מכון רישוי ניתן למצוא מגוון שירותים. בין היתר העברת טסטים, בדיקות מקיפות לחורף, בדיקות לאחר תאונה, כיוון הפרונט, בדיקת שילדה וכמובן שגם בדיקה לפני רכישה. מקום שיימצא כדאי לפנות אליו יהיה כזה שיהיה פנוי לבצע את הבדיקה הרצויה, יהיה כזה שיחזיק בציוד מתקדם ושיחזיק באנשי מקצוע אמינים ומקצועיים. כמו כן מכון אמין יהיה כזה שישמור על שקיפות, כך שמראש הוא יידע לומר מהן העלויות השונות, ואף יודיע לגבי עלויות החלקים השונים לפני שיתקין.

איגוד

למכוני הרישוי השונים גם יש אבא ואמא, כלומר יש איגוד שרשום כעמותה והיא רשומה כחוק ע”י משרד התחבורה. המטרה של האיגוד לאחד ולייצג את העוסקים במלאכה וזאת על מנת להגן עליהם, לקדם אותם ולהעמיד אותם כגוף מסודר שניתן לסמוך עליו. המידיניות של האיגוד היא לשאוף כל הזמן להעניק שירות טוב ולעמוד בציפיות הלקוחות. באיגוד ניתן למצוא מגוון וועדות, כך שבין היתר גם ניתן למצוא וועדה טכנית לצד ועדת אתיקה, וועדה שעומדת מאחורי העובדה שכיום מרבית הבדיקות נעשות ללא שיקולים אנושיים, אלא באופן מוחשב.

משתלם

כיום יש אינספור מכוני רישוי כך שכל אחד יכול לבחור את המכון אליו הוא מרגיש יותר בנוח לבוא. השורה התחתונה היא שאם מתעורר צורך לפנות אל מכון רישוי, אין לדחות זאת כיוון שכשמדובר בבטיחות אין לשחק עם זה וגם כשמדובר ברכישה של רכב אין לקחת הימור, אלא תמיד עדיף לשלם כמה מאות ולהיות בטוחים, מאשר לחסוך ורק לאחר מכן לגלות שהאיכות אינה טובה כפי שחשבתם, והרי שעקב התקמצנות של רגע עליכם לשלם הרבה יותר ממה שתוכנן.