הנצפים ביותר

אוגרים מלאי של תמונות

בעולם הוירטואלי שבו אנחנו משוטטים במשך שעות ארוכות של היום כל הזמן בעלי האתרים הללו מחפשים אחר דרכים חכמות אשר בעזרתן הגולשים יכנסו אל כמה שיותר תכנים על ידי יצירה של עניין בצורה מוגברת. איך בדיוק יכולים לעניין את הגולשים שכבר רגילים לראות המוני תכנים בכמה שניות בודדות בדרך אל עוד יעד וירטואלי? מחקרים רבים הרבה בצורה בדוקה כיצד גולשים יותר מעדיפים להיכנס אל תכנים שכוללים גם תמונות עם גירוי שהוא הרבה יותר גדול כאשר הוא ויזואלי בצורה של תמונה או סרטון אפילו. מה זה אומר? כי החיפוש אחר תמונות בתור התוכן עצמו או בתור נלווה לטקסטים רק הולך ומועצם בשנים האחרונות, ועבור העלאה מרובה צריכים בצורה זמינה מאגר תמונות שיענה על תכיפות שכזו.

 

איך משיגים תמונות

  • מצלמים חומר רלבנטי לבד – עבור אנשים שמתעסקים עם אוכל ומגישים אותו אונליין לקהל הגולשים זה כבר ברור כי הם צריכים להצטייד עם מצלמה איכותית וקורס לצילום שיעבור את המסך של המכשירים החכמים של כל הגולשים שמשוטטים להם במקומות כמו אינסטגרם. בצורה דומה אנשים אחרים מעדיפים מסיבות שונות ליצור מאגר תמונות רלבנטי עבורם עם יצירה עצמאית לגמרי של התמונות הללו לשימוש חוזר ללא כל בעיה של הרשאה.
  • משתמשים במאגר אונליין – אם אתם אנשים אשר צריכים לעבוד עם כמות אדירה של תכנים זה לא ממש הגיוני שתתחילו לחפש אחר תמונות במחשב האישי. מה שעושים אנשים שזה העיסוק שלהם ובו ישנה צריכה מוגברת של תכנים עם דרישה ברורה לתוכן מעניין שכולל גם תמונות הוא לחפש אחר מקור רלבנטי של מאגר תמונות עתיר בתמונות מכל הסוגים הרלבנטיים לו. יש כאלה חינמיים, וכאלה בתשלום וחייבים לשים לב לכל הטקסט המוקטן כדי שלא לבצע שימוש מסחרי בניגוד להרשאות של בעלי התמונות.