הנצפים ביותר

צילום ביוב עבור סתימות ביוב- האם זה הכרחי

צילום ביוב עבור סתימות ביוב- האם זה הכרחי

צילום ביוב הוא רובוטיקה משוכללת ומתקדמת, שמטרתה לאתר בעיות שונות במערכת הביוב.מצלמות ביוב מסוגלות לחדור ולשוטט במערכת הביוב, ובעזרת גלאי חיצוני אנו יכולים לראות מה מתחולל שם בפנים, האם צינורות הביוב תקינים, האם יש מקומות בהם ישנה סתימה, שמונעת למים לזרום בחופשיות ועוד.

מדוע צילום ביוב הוא צילום יקר.

מכיוון שהוא דורש שימוש בציוד טכנולוגי יקר, מימון אנשי מקצוע שמיומנים ומוסמכים להשתמש במצלמות ביוב, וכמובן מימון פתרון הבעיה כפי שאותרה בעקבות צילום צנרת זה. צילום צנרת הוא פעולה מתבקשת במקרים בהם מעוניינים לאתר דליפות, נזילות , שברים או סדקים בצינורת הביוב.

מדוע? כיוון שעל מנת לאתר בעיות מסוג זה יש צורך לאתר את המיקום המדויק של הבעיה. אם נשווה צילום ביוב לצילום רפואי של מערכת העיכול שלנו, בוודאי תסכימו שהוא אינו הכרחי עבור “כל כאב בטן”, אולם הוא הכרחי במקרים קיצונים בהם ישנו כשל במערכת העיכול.

מתי לא נדרש צילום ביוב?

צילום ביוב עבור סתימות ביוב שאין בעקבותיהם השלכות של כשלים במערכת הביוב-אינו הכרחי. סתימות ביוב נגרמות גם כתוצאה משימוש נכון ושוטף במערכת הביוב שלנו.שימוש יומיומי גורם לפסולת שאנו מייצרים להצטבר על דפנות צינורות הביוב. פסולת זו מכילה, מן הסתם, שומנים, דטרגנטים ושאריות אורגניות. צילום צנרת יכול לאתר עבורנו היכן יש ריכוז גבוה של פסולת זו, אולם ממצאי הצילום מיותרים, כיון שניתן לפתור את הבעיה גם בלעדיה.

איך? קיים בשוק מוצר טבעי, אקולוגי, המכיל שש בקטריות שיודעות לעכל ולפרק אותם שאריות אורגניות, שומנים ודטרגנטים שמצטברים על דפנות מערכת הצינורות, ומצרים את קוטרן.

לא חשוב היכן יש ריכוז גבוה או נמוך של פסולת זו- ולכן צילום ביוב במקרה זה הוא מיותר ובבחינת בזבוז כסף- אלא אם כן הסתימה עצמה יצרה כשל מערכתי במערכת הצינורות!!במקרים אלו יש לאתר במדויק את מיקום הכשל על מנת לתקנו במיידת. ובשביל זה צריך צילום ביוב מקצועי. במקגרים “רגילים” של סתימות ביוב, שימוש נכון במוצר ביוקלין, כלומר אחת לחודש, ינקה עבורכם את מערכת הביוב  לצמיתות, וימנע מכם לא רק את הצורך בהזדקקות לטכניקה זו של צילום ביוב, אלא גם את התלות שלכם באינסטלטורים.

עדיין קיימים אינסטלטורים שפותחים  סתימות ע”י שימוש בספיראלה מיוחדת בשילוב עם חומרים כימיים חזקים שממיסים את הפסולת שצוינה. אולם חומר כימי זה, לא רק שהוא מזיק למשתמש ולכם, ולא רק שהוא לא ידידותי לסביבה, אלא שהוא גם מסיר את השכבה השומנים הזו רק מחלקם התחתון של הצינורות- כלומר, כל הפרוצדורה היקרה והלא אקולוגית הזו היא רק בעבור פתרון חלקי וזמני.