הנצפים ביותר

מטבחים בהתאמה אישית

לכאורה, מה כבר אפשר לעשות שונה כאשר מעצבים מטבח בהתאמה אישית? לכל חדרי המטבח ישנם ארונות מטבח, בכולם ישנו תנור, תנור אפייה, כיריים, מקרר, שולחן אוכל, כיור, משטח עבודה וכדומה, אז במה אפשר להביא את הביטוי האישי בתוך העיצוב של המטבח? ובכן, מטבחים הם למעשה מקור בלתי נדלה לאפשרויות עיצוב ופונקציונליות. הצורך בהתאמה אישית של המטבח לא תמיד נובע מהצורך בעיצוב ייחודי, אלא דווקא מהצורך בשימוש ייחודי במטבח. למשל, בבית שבו מבשלים הרבה ומבלים שעות ארוכות במטבח, חשוב שיהיה משטח עבודה גדול ומרווח, וכי תהיה נגישות גבוהה לתנור, למקרר ולכיריים.

מומלץ לעבוד עם איש עיצוב מקצועי

במטבח בו אין פעילות רבה לאורך השבוע, ואת מרבית האוכל מזמינים מבחוץ, משתנים אלה הופכים לחשובים מעט פחות, ואפשר להשקיע יותר בעיצוב ובנוי של המטבח מאשר בשימושיות הפונקציונלית שלו. בהתאם לכך, תוכלו להגדיר את המטבח שלכם על בסיס תכנון אישי שלכם, בין שתכנון זה נבדל מהאחרים בהיבטים של עיצוב, ובין שהוא נבדל מאחרים בהיבט של שימושיות. יחד עם זאת, גם כאשר בוחרים מטבחים בהתאמה אישית, כדאי לעשות את זה בסיועו של איש מקצוע שיוכל לחשוף אתכם בפני כלל האפשרויות העומדות בפניכם, ולהוביל אתכם לכיוונים נכונים, אך לא פחות חשוב מכך, להרחיק אתכם מכיוונים שאינם מועילים ואינם כדאיים עבורכם.

לקבל את ההחלטה באופן עצמאי ובראש שקט

כך למשל, אתם עשויים להיות מושפעים מעיצובים שאתם רואים בבתים אחרים, בפרסומות או באולמות תצוגה ריהוט לבית, אך אין זה אומר שעיצובים אלה מתאימים לכם, לא מבחינת מאפייני הגודל של המטבח, ולא מבחינת מאפייני הצבע והעיצוב. איש מקצוע יוכל לבחון את מקומו של המטבח בתוך סך העיצוב הכללי של הבית, להתאים את המבנה שלו למאפייני השימוש שלכם במטבח, ולעצב עבורכם מטבח שיכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם. לאחר שתעבדו עם איש מקצוע, תוכלו לשבת עם עצמכם, לשקול את כל השיקולים בראש שקט, ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, אך התכנון עצמו, כדאי שיתבסס על עבודה מקצועית ויסודית.