הנצפים ביותר

מה עושים לפתיחת עסק מצליח

שכירים לעולם לא יבינו את העבודה הרבה שנדרשת מהבעלים של העסק והבעלים של העסק לעולם לא יבין את הצד של העובד שהוא ככל אינו משקיע את הרמה שהבעלים משקיע בעסק שלו מבחינת כסף וזמן גם יחד. המשותף לכל העסקים העצמאיים הוא העובדה שכולם התחילו עם השלבים הראשוניים ששלב אחר שלב סייעו להם להתקדם הלאה אל עבר שגשוג העסק שלהם. אלה שלא שרדו אולי לא אמדו את סיכויי ההצלחה בצורה נכונה או סבלו מליקוי כל שהוא אשר מנע את ההתקדמות הלאה, בכל מקרה אם רוצים לדעת איך פותחים עוסק פטור כדאי לקרוא את השורות הבאות.

 

שלבים הכרחיים בפתיחה של עסק עצמאי

בחינה של התחרות – כמו בכל דבר בחיים יש לאמוד התחרות לפני שמתקדמים הלאה על מנת שיהיה כל הידע לגבי סיכויי ההצלחה והכלים שאיתם יש להתאבזר לפני שיוצאים אל הדרך. רק בחינה מדוקדקת של ענף זה שאליו שאופים להיכנס תסייע לבנות דרך נכונה וריאלית מכל הבחינות.

גיוס כספים – יכול להיות שתצטרכו להשקיע כספים ראשוניים על מנת לבנות את הבסיס ההכרחי של העסק כמו שכירות עבור משרד, הוצאות עבור ציוד משרדי, הוצאות עבור בנייה של אתר וכדומה. יש לחשוב היטב מהן העלויות שבהן צריכים לשאת כדי לתכנן בהתם את הכספים הנדרשים לגיוס בצורה של הלוואה לעסק קטן באחד מן הבנקים בארץ.

קבלת אישורים/ פתיחת תיקים – כל תהליך של הקמת עסק צריך לעבור בפתיחה של תיק עוסק רלבנטי. התיק אשר פותחים צריך להיות בביטוח לאומי, במס הכנסה ובמע”מ. אם אתם שואלים את עצמכם איך פותחים עוסק פטור כדאי כי תתחילו בשלבים חשובים אלה יחד עם בדיקה לגבי הנדרש מבחינת רישוי העסק.