הנצפים ביותר

מה אתם יודעים על עיצוב בלונים לאירועים?

עיצוב בבלונים הוא מקצוע לכל דבר. יש כמה וכמה אנשים שיודעים לעצב בלון בצורת כלב אבל האם זה אומר שהם יודעים לעצב אירוע שלם מבלונים בנוסף? כנראה שלא. כשאנו מדברים על עיצוב בבלונים אנו בדרך כלל חושבים ישר על אותו ליצן ביום הולדת שתמיד עושה תנועות עם הפה מבלי להוציא מילה ועושה לנו שעה תנועות עם הידיים שלבסוף יוצא לו בלון בצורת חתול שבורח מכלב ורודף אחרי עכבר שאוכל גבינה. זה פשוט מטורף כמה כישרון יש למכין בלונים הזה שלפעמים אני בטוח שהוא גם יודע לצייר מדהים. אבל עיצוב בלונים לאירועים זה הרבה מעבר לליצן. היום באירועים אנו מתייחסים לעיצוב בבלונים כמו שאנו מתייחסים לעיצוב פרחים בחתונה.

למה צריך עיצוב בלונים אם יש עיצוב לאולם?

עיצוב בלונים לאירועים הוא ערך מוסף. כאשר מדובר באירוע כמו בר מצווה אני לא בטוח עד כמה מעניין את הילדים איזה פרחים יהיו מונחים על השולחנות אבל כאשר הילדים יגיעו ויראו אולם מפוצץ בבלונים מכל הצבעים ובהמון צורות הם ישר ירגשו. הם עוד יותר יתרגשו כאשר בכניסה יחלקו לכל ילד בלון עם עיצוב במיוחד לפי מה שהוא אוהב. באמצע האירוע יצא גם מפעיל שישחק עם הילדים וינצל את עיצוב הבלונים לטובת ההפעלות כך שמדובר במעין יצירת אווירה קסומה שכוללת בתוכה הפעלות רבות ומביא ערך מוסף לאירוע שכל כך חשוב לכם. אנשים יזכרו יותר אירוע צבעוני מקורי וכיפי וברך כלל פעילויות זה כיף. עיצוב בבלונים זה גם עולם מלא של דמיון עשיר. אפשר לשבת עם בעל האירוע וליצור כל דבר העולה על רוחו וכל זאת מבלי להשקיע עשרות אלפי שקלים לתפאורה או עיצוב מטורף.

ממי להזמין עיצוב בלונים לאירועים?

יש לא מעט עסקים שיודעים לספק עיצוב בבלונים ולכולם כוונות טובות כי בדרך כלל מי שמעתסק בזה מאוד אוהב את התחום אך בכל זאת כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור טוב יותר את המעצב בבלונים שלכם. קיראו ביקורות ודברו עם אנשים שהזמינו את השירות של אותו מעצב שאתם חושבים עליו. בקשו לראות תמונות או סרטים של כבודות שהוא עשה או אפילו בקשו להגיע ולראות לייב אירוע שהוא עושה. חשוב שלמעצב בבלונים שתקחו גם יהיה אמן בלונים שיגיע מאותו העסק ותוכלו לשלב עיצוב ואטרקציה בחבילה אחת כי למה לא? בדקו את המחירים של המתחרים ואף פעם אל תלכו עם מי שמציע משהו זול בצורה חריגה. חשוב שתבדקו עם למעצב שלכם יש את היכולת לספק הכל בזמן ושיש לו יכולת לעצב אולם שלם. לפעמים תרצו רק חלק אחד שיהיה מעוצב בבלונים ולפעמים כל האירוע כולו. יש אופציות עיצוביות היום בבלונים שקשה להאמין ולהבין איך עושים אותן, זה פשוט תופס את העין ויוצר חוויה אגדית וצבעונית. תהנו

Â