הנצפים ביותר

בת מצווה חוגגים במועדון

אתם רואים את החיוך המקסים של הבת שלכם שהופכת לנגד עיניכם לנערת בת מצווה מתוקה ואתם לא יכולים לסרב לבקשות שלה לערוך את האירוע בצורה הכי צעירה ו”זורמת” כי היא ממש לא רוצה לראות תמונות כמו בסגנון של אבא בבר מצווה שלו שנראית כאילו נערכה במקום שהיה קיים עוד בימי המקרא והיא לגמרי תהיה מושפלת אם יערכו טקס הדלת נרות שכבר מרגיש לגמרי לא עדכני ומפדח למדי בין כל החברים מהשכבה, שלא לדבר על קבוצת הבנות הרכלניות שתעלה תוך דקות תמונות מביישות לפייסבוק. מה לעשות, הנערה המתוקה שלכם די צודקת וניתן לראות כי בצורה די בולטת יותר יותר הורים בוחרים לערוך את האירוע בתוך מועדון בת מצווה בתל אביב או בכל מקום אחר שמגדיר את עצמו בתור מועדון שמתאים לעריכה של בת/בר מצווה עדכניים.

 

איך יודעים שמדובר במועדון ולא אולם אירועים?

לרוב במועדונים ששם עורכים את טקסי בר ובת המצווה יהיה מתחם שלם שמיועד לכל קהל האורחים הצעיר שבא לחגוג עם בת כתתם את היום המיוחד שלה. באולמות אירועים מדובר על מתחם אחד ואחיד שבו עורכים את האירוע בדיוק כמו שעורכים את כל יתר האירועים, למעט עיצוב שיהיה טיפה שונה.

מועדון בת מצווה בתל אביב יהיה כזה שמספק את כל האטרקציות שצעירים אוהבים כמו אזור ריקודים רק עבורם, אזור עם משחקים שמותאם לבנים ולבנות גם יחד והרבה הרבה גימיקים אשר מיועדים לכניסה מרשימה אל האירוע יחד עם אזור בופה שמתאים לקיבה הבררנית של גילאים אלה.

בסופו של דבר מדובר באירוע שיהיה בהפרדה מלאה או בהפרדה חלקית על מנת לשמח את קהל האורחים המבוגר והאורחים של כלת בת המצווה בעת ובעונה אחת.