הנצפים ביותר

אלומיניום – חומר נהדר לבניית פרגולות ומרפסות

רבים מאיתנו מגיעים לבית מלון יפיפייה, או מציצים לביתו של השכן על מנת לבדוקאלומיניום
האם הדשא באמת ירוק יותר ובדרך מגלים פרגולה יפיפייה עשויה עץ ובנויה לתלפיות.
מי שנתקל במראות הללו בוודאי יצקצק בלשונו באכזבה כי שוב  אין זמן או כסף
לתחזק פרגולת עץ או לבנותה.

אז לאלה שהסיטואציה מוכרת להם אנו רוצים להודיע כי אפשר להפסיק עם הרחמים העצמיים מפני שברוב המקרים מדובר בפרגולות אלומיניום המשמשות לבנייה, הן בבתים פרטיים והן במבנים מסחריים, הנראות כפרגולות עץ מדהימות לכל דבר ודעה ומתפקדות כפרגולות אלומיניום זולות יותר ונוחות לתחזוק.

אלומיניום בפרגולות – הטרנד העכשווי   

שימוש באלומיניום לבניית אלמנטים שונים לעיצוב ותעשייה הפך לפופולארי ביותר וזאת משום שבנייה והרכבה של אלומיניום קלה יותר,נוחה וחסכנית מבחינת תשלום ימי עבודת קבלן. בצורה זאת היא גם ידידותית יותר לנו ולסביבה. בנייה של פרגולות נעשית באמצעות לוחות אלומיניום חדשים או ממוחזרים המשמשים כחומר גלם נהדר לבנייה של מגוון עיצובים.

עיצובים באלומיניום – במה מדובר?

כיום ניתן לעצב כל פרגולה בה נחפוץ. העיצובים הפופולאריים הם עיצובי פרגולות אלומיניום צפופות למראה כפרי בעל אלומיניום דמויי עץ, פרגולות במראה אוריינטלי ופרגולות קלאסיות. פרגולות במראה כפרי מאופיינות בשימוש בלוחות אלומיניום בעלות טקסטורה דמוית עץ בה ניתן להבחין רק בהעברת יד על גבי הפרגולה ובעין מאד חדה. פרגולות במראה האוריינטלי מאופיינות בגוונים חזקים מאד כמו: דובדבן כהה, שחור או חום כהה. גם כאן קיימת טקסטורת עץ משכנעת. הפרגולות הקלאסיות הן פרגולות עשויות אלומיניום במראה נקי וחד יותר. פרגולות קלאסיות הינן בעלות רווחים גדולים יותר וצבעים קלאסיים כגון: אפור, שחור או חום מהגוני.

איך בונים פרגולת אלומיניום?

בנייתה של פרגולת האלומיניום נחשבת קלה יותר מהרכבה של פרגולת עץ, משום שמדובר בהתכה של אלמנטים ולא בניסור, בחומר קל יותר לנשיאה והרמה, ועבודת הרכבה פשוטה וידידותית יותר לאנשי המקצוע. את הפרגולה ניתן לבנות בממוצע של בין יום עבודה ליומיים והיא נחשבת לבטיחותית יותר במקרה של עמידה באיתני הטבע. מבחינת תחזוק וטיפול, הפרגולה עשוית האלומיניום, להבדיל מפרגולת עץ – אינה זקוקה לתחזוק רציף הכולל הגנה מפני מים, ציפוי העץ כל כמה שנים ומניעת הריקבון. כל זאת משום שאלומיניום נחשב מתכת איכותית שאינה זקוקה לטיפול משמעותי ואינה מפתחת חלודה כמו ברזל או מתכת.